Follow
Agnes Hofmeister-Toth
Title
Cited by
Cited by
Year
Fogyasztoi magatartas: egyetemi-foiskolai tankonyv
Á Hofmeister-Tóth, M Törőcsik
Nemzeti Tankönyvkiadó, 2000
1822000
A fogyasztói magatartás alapjai
HT Ágnes
Akadémia Kiadó, Budapest, 300, 2014
145*2014
Fogyasztói elégedettség
Á Hofmeister-Tóth, J Simon, L Sajtos
Alinea Kiadó, Budapest, 47-64, 2003
692003
Fogyasztói magatartás
HT Ágnes, T Mária
Tankönyvkiadó, 1996
521996
The content analysis of advergames in Hungary
Á Hofmeister‐Tóth, P Nagy
Qualitative Market Research: An International Journal 14 (3), 289-303, 2011
512011
Nemzetközi marketing
G Rekettye, T Tóth, E Malota, T Csordás, M Gáti, Á Hofmeister Tóth, ...
Akadémiai Kiadó, 2015
482015
A cross‐national study of the ecological worldview of senior consumers
L Sudbury‐Riley, A Hofmeister‐Toth, F Kohlbacher
International Journal of Consumer Studies 38 (5), 500-509, 2014
442014
Environmentally conscious consumption patterns in Hungarian households
Á Hofmeister-Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Society and Economy 33 (1), 51-68, 2011
382011
A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban
Á Hofmeister Tóth, M Piskóti
Budapesti Corvinus Egyetem, 2011
282011
Fogyasztói értékek, trendek és magatartás
Á Hofmeister Tóth
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 47 (4), 26-29, 2016
242016
The impact of values on consumer behaviour
K Eibel-Spanyi, A Hofmeister-Toth
International Journal of Economics and Business Research 5 (4), 400-419, 2013
242013
The e-WOM intention of artificial intelligence (AI) color cosmetics among Chinese social media influencers
AE Simay, Y Wei, T Gyulavári, J Syahrivar, P Gaczek, Á Hofmeister-Tóth
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics 35 (7), 1569-1598, 2023
212023
Materialism among teenagers, the relationship between terminal values and social media use
J Debreceni, A Hofmeister-Toth
International journal of multidisciplinarity in business and science 4 (5), 5-12, 2018
212018
A hazai kis-és közepes vállalatok szociokulturális beállítódása a hofstede-dimenziók mentén= The socio-cultural attitudes of the Hungarianc small and medium enterprises along …
K Kopfer-Rácz, Á Hofmeister Tóth, D Sas
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 44 (10), 2-11, 2013
202013
Kulturális értékek vizsgálata a magyar társadalomban Hofstede kulturális dimenziói alapján
E NEUMANN-BÓDI, Á Hofmeister-Tóth, M Kopp
Kopp Mária (szerk.): Magyar lelkiállapot, 365-372, 2008
202008
A Q-módszer elmélete és alkalmazása a marketingkutatásban
Á Hofmeister Tóth, J Simon
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 37 (9), 16-26, 2006
192006
Cultural values in transition
Á Hofmeister Tóth, L Simányi
Society and Economy 28 (1), 41-59, 2006
182006
Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
HT Ágnes, MA Zoltán
Akadémiai K., 2010
172010
A magyar vállalkozók személyiségjegyei és azok kapcsolata a vezetői stílussal és a piacorientációval
Á Hofmeister Tóth, K Kopfer-Rácz, Z Zoltayné Paprika
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 47 (7), 41-53, 2016
152016
Wine purchase behavior and personal value based consumer segmentation
A Hofmeister-Tóth, G Totth
Paper Presented on the Firsst International Conference of the Academy of …, 2003
152003
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20