Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1454 | 791 |
h-index | 20 | 16 |
i10-index | 26 | 23 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése6 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Jordan LouviereResearch Professor. School of Marketing, University of South AustraliaE-mail megerősítve itt: unisa.edu.au
- Susan ThorpProfessor of Finance, University of SydneyE-mail megerősítve itt: sydney.edu.au
- Hazel BatemanAustralian School of Business, UNSWE-mail megerősítve itt: unsw.edu.au
- Janet HoekUniversity of Otago, New ZealandE-mail megerősítve itt: otago.ac.nz
- Fedor IskhakovProfessor of Economics at Research School of Economics, Australian National UniversityE-mail megerősítve itt: anu.edu.au
- Timothy M DevinneyAlliance Manchester Business SchoolE-mail megerősítve itt: manchester.ac.uk
- Pat AugerAssociate Professor, Melbourne Business SchoolE-mail megerősítve itt: mbs.edu
- Professor Paul F. BurkeUniversity of Technology Sydney (UTS)E-mail megerősítve itt: uts.edu.au
- Bart D FrischknechtSenior Research Fellow, University of Technology SydneyE-mail megerősítve itt: uts.edu.au
- Bernd SkieraProfessor of Electronic Commerce, Goethe-University, Frankfurt, GermanyE-mail megerősítve itt: wiwi.uni-frankfurt.de
- Julie AgnewCollege of William and MaryE-mail megerősítve itt: mason.wm.edu
- Christian SchlerethProfessor at the Chair of Digital Marketing; WHUE-mail megerősítve itt: whu.edu