Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 11602 | 7693 |
h-index | 20 | 18 |
i10-index | 20 | 19 |
Társszerzők
- Jeff GalakAssociate Professor of Marketing and, by courtesy, Social and Decision ScienceE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- Michel Tuan PhamKravis Professor of Business, Columbia UniversityE-mail megerősítve itt: columbia.edu
- Miklos SarvaryCarson Professor of Business, Columbia Business SchoolE-mail megerősítve itt: columbia.edu
- Cait LambertonUniversity of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Barak LibaiMarketing Professor, Reichman University (formally IDC), Herzliya , IsraelE-mail megerősítve itt: idc.ac.il
- Oliver GötzProfessor für internationales B-to-B Marketing und Sales Management, ESB Business School, ReutlingenE-mail megerősítve itt: reutlingen-university.de
- Hans RisseladaAssociate Professor at the University of GroningenE-mail megerősítve itt: rug.nl
- Ruth N. BoltonArizona State UniversityE-mail megerősítve itt: asu.edu
- Deborah SmallProfessor of Marketing, Yale School of ManagementE-mail megerősítve itt: yale.edu
- Leonard LeeProfessor of Marketing, National University of SingaporeE-mail megerősítve itt: nus.edu.sg
- Jacob GoldenbergInterdisciplinary Center Hertzelia, Visiting Professor Columbia UniversityE-mail megerősítve itt: idc.ac.il
- Juliano LaranUniversity of BaselE-mail megerősítve itt: unibas.ch
Követés
Andrew T. Stephen
L'Oréal Professor of Marketing, Saïd Business School, University of Oxford
E-mail megerősítve itt: sbs.ox.ac.uk - Kezdőlap