Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 13572 | 12371 |
h-index | 44 | 42 |
i10-index | 61 | 57 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Dr. Bang NguyenRetired Professor of Marketing, PhD (Oxford Brookes University)E-mail megerősítve itt: oxfordbrookes.net
- Alexander BremUniversität Stuttgart, Syddansk UniversitetE-mail megerősítve itt: eni.uni-stuttgart.de
- Barry J. BabinPhil B. Hardin Professor of Marketing, University of MississippiE-mail megerősítve itt: bus.olemiss.edu
- Marc HerzK'UPE-mail megerősítve itt: zweiherz.com
- Brian A. Vander ScheeClinical Associate Professor of Marketing, Indiana University, Kelley School of BusinessE-mail megerősítve itt: iu.edu
- Nadine KammerlanderProfessor of Family Business, WHU - Otto Beisheim School of ManagementE-mail megerősítve itt: whu.edu
- Bodo B SchlegelmilchProfessor Emeritus; WU Vienna University of Economics and BusinessE-mail megerősítve itt: wu.ac.at
- Philipp Spreerelaboratum GmbH (Munich / Hamburg)E-mail megerősítve itt: elaboratum.de
- Gunnar MauDHGS German University of Health and SportE-mail megerősítve itt: dhgs-hochschule.de
- Kirsten MrkwickaInstitute of Marketing, University of St.GallenE-mail megerősítve itt: unisg.ch