Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 10098 | 4096 |
h-index | 46 | 30 |
i10-index | 275 | 111 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése116 cikk
53 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Filippo CuginiHead of Research Area, CNITE-mail megerősítve itt: cnit.it
- Nicola SamboScuola Superiore Sant'AnnaE-mail megerősítve itt: sssup.it
- Luca ValcarenghiAssociate Professor, Scuola Superiore Sant'Anna, Pisa, ItalyE-mail megerősítve itt: sssup.it
- Francesco PaolucciConsorzio Nazionale Interuniversitario per le Telecomunicazioni (CNIT)E-mail megerősítve itt: cnit.it
- Alessio GiorgettiNational Research Council of Italy (CNR-IEIIT)E-mail megerősítve itt: ieiit.cnr.it
- Nicola AndriolliAssociate Professor, University of PisaE-mail megerősítve itt: unipi.it
- Barbara MartiniResearcher at CNITE-mail megerősítve itt: cnit.it
- Andrea SgambelluriAssistant Professor, Scuola Superiore Sant'AnnaE-mail megerősítve itt: santannapisa.it
- Isabella CeruttiJoint Research Centre, ItalyE-mail megerősítve itt: ec.europa.eu
- Luca PotìConsorzio Nazionale Interuniversitario per le TelecomunicazioniE-mail megerősítve itt: cnit.it
- Molka GharbaouiAssistant Professor @Scuola Superiore Sant'AnnaE-mail megerősítve itt: sssup.it
- Koteswararao KondepuCSE, IIT DharwadE-mail megerősítve itt: iitdh.ac.in
- Luis VelascoFull Professor, Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)E-mail megerősítve itt: ac.upc.edu
- Antonella BogoniScuola Superiore Sant'anna-CNITE-mail megerősítve itt: cnit.it
- Giulio BottariEricssonE-mail megerősítve itt: ericsson.com
- marco secondiniAssociate Professor at Scuola Superiore Sant'AnnaE-mail megerősítve itt: sssup.it
- Ramon CasellasCTTCE-mail megerősítve itt: cttc.es
- Antonio D'ErricoSenior Specialist at Ericsson ResearchE-mail megerősítve itt: ericsson.com
- Matteo DallaglioPhD, TeCIP Institute, Sant'Anna School of Advanced StudiesE-mail megerősítve itt: sssup.it
- Odile Liboiron-LadouceurMcGill UniversityE-mail megerősítve itt: ieee.org