Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 44645 | 22622 |
h-index | 104 | 81 |
i10-index | 312 | 257 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése43 cikk
18 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Brent W RobertsUniversity of Illinois, Urbana-Champaign & The University of TübingenE-mail megerősítve itt: illinois.edu
- Alexandre J.S. MorinDepartement of Psychology, Concordia UniversityE-mail megerősítve itt: concordia.ca
- Philip D ParkerInstitute of Positive Psychology and Education - Australian Catholic UniversityE-mail megerősítve itt: acu.edu.au
- Felix ThoemmesCornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Martin BrunnerProfessor for Quantitative Methods in Educational Research, University of PotsdamE-mail megerősítve itt: uni-potsdam.de
- yi-miau tsaiUniversity of MichiganE-mail megerősítve itt: umich.edu
- Kit-Tai HAUFaculty of Education, The Chinese University of Hong KongE-mail megerősítve itt: cuhk.edu.hk
- Richard M RyanInstitute for Positive Psychology & Education, Australian Catholic UniversityE-mail megerősítve itt: acu.edu.au
- Alexander RobitzschIPN - Leibniz Institute for Science and Mathematics Education, Kiel, Germany
Követés
Ulrich Trautwein
University of Tübingen, University of Tubingen, Universität Tübingen
E-mail megerősítve itt: uni-tuebingen.de - Kezdőlap