Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 10668 | 2802 |
h-index | 32 | 17 |
i10-index | 47 | 31 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése3 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Gerard TellisMarshall School of Business, University of Southern CaliforniaE-mail megerősítve itt: usc.edu
- Marco LauriolaUniversity of Rome, SAPIENZAE-mail megerősítve itt: uniroma1.it
- Catherine ColeProfessor of Marketing, University of IowaE-mail megerősítve itt: uiowa.edu
- James ShanteauUniversity Distinguished Professor of PsychologyE-mail megerősítve itt: k-state.edu
- Dhananjay NayakankuppamE-mail megerősítve itt: uiowa.edu
- Jordan LouviereResearch Professor. School of Marketing, University of South AustraliaE-mail megerősítve itt: unisa.edu.au
- Elham KateebAssociate Professor, Al-Quds UniversityE-mail megerősítve itt: staff.alquds.edu
- Subimal ChatterjeeProfessor of Marketing, Binghamton UniversityE-mail megerősítve itt: binghamton.edu
- William HedgcockAssociate Professor of Marketing, University of MinnesotaE-mail megerősítve itt: umn.edu
- Todd McElroyFlorida Gulf Coast UniversityE-mail megerősítve itt: fgcu.edu
- Dwayne BallUniversity of Nebraska-LincolnE-mail megerősítve itt: unl.edu
- Sunil GuptaMarketing Professor, Harvard Business SchoolE-mail megerősítve itt: hbs.edu
- Gary RussellHenry B. Tippie Research Professor of Marketing, University of IowaE-mail megerősítve itt: uiowa.edu
- V. KumarDistinguished Term Professor, and Senior Fellow, Indian School of BusinessE-mail megerősítve itt: isb.edu