Követés
Erika Hlédik
Erika Hlédik
ELTE Eötvös Loránd University
E-mail megerősítve itt: gti.elte.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Predicting consumers' purchase intention through fast fashion mobile apps: The mediating role of attitude and the moderating role of COVID-19
RA Pop, E Hlédik, DC Dabija
Technological Forecasting and Social Change 186, 122111, 2023
782023
Innovációs verseny: Esélyek és korlátok
B Hámori, K Szabó, A Derecskei, E Hlédik, M Rosta, L Tóth
Aula Kiadó, Budapest, 2012
302012
An Analysis of Employer Requirements of University Graduates
T Tóth-Téglás, E Hlédik, L Fónadová
Acta Polytechnica Hungarica 13 (5), 169-188, 2016
262016
Towards quality consumption: segmentation of the Hungarian wine market based on wine consumption and purchasing habits
E Hlédik, D Harsányi
International Journal of Wine Business Research 31 (4), 602-617, 2019
232019
Mit várnak el a nagyvállalatok a pályakezdőktől?
T Tóthné Téglás, E Hlédik
Tanulmánykötet-Vállalkozásfejlesztés a XXI. században IV., 387-408, 2014
20*2014
Terméktulajdonságokkal kapcsolatos preferenciák stabilitásának vizsgálata a mobiltelefon példáján
E Hlédik
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 46 (2), 25-34, 2015
132015
Product Experiences and Consumer Preferences Related to the Choice of Yogurt
E Hlédik, E Lógó
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences 25 (1), 64-69, 2017
112017
Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése: Két webáruház használhatóságának összehasonlítása szemmozgáskövetéssel
K Gönczi, E Hlédik
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 51 (3), 56-66, 2020
102020
FOGYASZTÓI VÉLEMÉNYEK ÉS PREFERENCIÁK A PÁLINKA PIACÁN
M Fodor, E Hlédik, G Totth
Élelmiszer, táplálkozás és marketing 8 (1-2.), 2012
102012
Attribute preference stability for complex products
E Hlédik
Marketing & Menedzsment 46 (1-2), 104-112, 2012
102012
Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében
G Totth, E Hlédik, M Fodor
Marketing & Menedzsment 45 (2), 11-15, 2011
92011
The knowledge interconnection process: evidence from contract manufacturing relationships
T Mandják, Z Szalkai, E Hlédik, E Neumann-Bódi, M Magyar, J Simon
Journal of Business & Industrial Marketing, 2021
82021
Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása
B Hámornik, E Hlédik, E Józsa, E Lógó
MARKETING & MENEDZSMENT, 43-52, 2013
82013
Product attributes and preferences A study of product attribute preferences of consumers and preference stability
E Hlédik
Doctoral theses, 2013
82013
A pálinkavásárlási döntést befolyásoló tényezők
E Hlédik, G Totth, M Fodor
Marketing & Menedzsment 45 (2), 16-22, 2011
62011
Utazási célpontok kiválasztásának szempontjai a hazai borturizmusban
D Harsányi, E Hlédik
Marketing & Menedzsment 54 (4), 89-101, 2020
52020
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben
G Totth, E Hlédik, K Zarándné Vámosi
Bíró-Szigeti Sz.–Petruska I.–Szalkai Zs.–Kovács I.–Magyar M, 136-144, 2015
52015
Strategic Use of Preference Stability Information for Product Evaluation
E Hlédik, C Horváth
International Journal of Market Research 64 (6), 738-755, 2022
42022
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása–egy szerződéses gyártó példáján keresztül
Z Szalkai, T Mandják, J Simon, E Hlédik, E Neumann-Bódi
Marketing és Menedzsment 55 (k. sz.), 31-40, 2021
42021
Munkáltatói kompetenciaelvárások vizsgálata piaci környezetben
TT Téglás, E Hlédik
Competitio 18 (1-2), 75-107, 2019
42019
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20