Erika Hlédik
Erika Hlédik
ELTE Eötvös Loránd University
Verified email at gti.elte.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
Innovációs verseny–esélyek és korlátok
B Hámori, K Szabó, A Derecskei, E Hlédik, M Rosta, L Tóth
Aula Kiadó, Budapest, 2012
212012
An Analysis of Employer Requirements of University Graduates
T Tóth-Téglás, E Hlédik, L Fónadová
Acta Polytechnica Hungarica 13 (5), 169-188, 2016
152016
Mit várnak el a nagyvállalatok a pályakezdőktől?
T Tóthné Téglás, E Hlédik
Tanulmánykötet-Vállalkozásfejlesztés a XXI. században IV., 387-408, 2014
10*2014
Attribute preference stability for complex products
E Hlédik
Marketing & Menedzsment 46 (1-2), 104-112, 2012
82012
Terméktulajdonságokkal kapcsolatos preferenciák stabilitásának vizsgálata a mobiltelefon példáján
E Hlédik
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 46 (2), 25-34, 2015
72015
Pálinkával kapcsolatos fogyasztói percepciók és preferenciák elemzése kvalitatív kutatás eredményeinek tükrében
G Totth, E Hlédik, M Fodor
Marketing & Menedzsment 45 (2), 11-15, 2011
72011
A pálinkavásárlási döntést befolyásoló tényezők
E Hlédik, G Totth, M Fodor
Marketing & Menedzsment 45 (2), 16-22, 2011
72011
FOGYASZTÓI VÉLEMÉNYEK ÉS PREFERENCIÁK A PÁLINKA PIACÁN
M Fodor, E Hlédik, G Totth
Élelmiszer, táplálkozás és marketing 8 (1-2.), 2012
52012
Product attributes and preferences A study of product attribute preferences of consumers and preference stability
E Hlédik
Doctoral theses, 2013
42013
Munkáltatói kompetenciaelvárások vizsgálata piaci környezetben
TT Téglás, E Hlédik
Competitio 18 (1-2), 75-107, 2019
22019
Towards quality consumption: segmentation of the Hungarian wine market based on wine consumption and purchasing habits
E Hlédik, D Harsányi
International Journal of Wine Business Research 31 (4), 602-617, 2019
22019
Kompetenciaelvárások értelmezése egy mélyinterjús kutatás eredményei alapján
TT Tóthné, E Hlédik
Marketing & Menedzsment 52 (2), 59-68., 2018
22018
Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása
B Hámornik, E Hlédik, E Józsa, E Lógó
MARKETING & MENEDZSMENT, 43-52, 2013
22013
The assessment of cross-sectional arrangement of road traffic infrastructure with mathematical methods
E Hlédik, E Lógó, Á Török
Közlekedéstudományi Szemle 62 (6), 15-20, 2012
22012
Egy szemiometriai modell és alkalmazási lehetőségei a gyakorlatban
E Hlédik
Budapesti Gazdasági Főiskola, 2009
22009
Product Experiences and Consumer Preferences Related to the Choice of Yogurt
E Hlédik, E Lógó
Periodica Polytechnica Social and Management Sciences 25 (1), 64-69, 2017
12017
Termékjellemzők és preferenciák Fogyasztók termékjellemzőkkel kapcsolatos preferenciáinak és a preferenciák stabilitásának vizsgálata
E Hlédik
szte, 2013
12013
Online vásárlási folyamat hatékonyságának növelése
K Gönczi, E Hlédik
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 51 (3), 56-66, 2020
2020
Viselkedésgazdaságtan a fogyasztóvédelemben
M Berki-Süle, E Hlédik
Marketing & Menedzsment 53 (Különszám), 5-14, 2019
2019
Tehetséghiány vagy kompetenciahiány?
TT Tünde, H Erika
Tanulmánykötet-Vállalkozásfejlesztés a XXI. században VII., 667-684, 2017
2017
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20