Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 910 | 725 |
h-index | 9 | 8 |
i10-index | 8 | 8 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamE-mail megerősítve itt: vu.nl
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolE-mail megerősítve itt: bi.no
- Paula NiedenthalProfessor of Psychology, University of Wisconsin-MadisonE-mail megerősítve itt: wisc.edu
- Arjen van LinTilburg UniversityE-mail megerősítve itt: uvt.nl
- Peren OzturanCopenhagen Business SchoolE-mail megerősítve itt: cbs.dk
- Piotr WinkielmanUniversity of California, San DiegoE-mail megerősítve itt: ucsd.edu
- Joseph WielgoszVA Palo Alto HCS / Stanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu
- Siegfried DewitteKU LeuvenE-mail megerősítve itt: kuleuven.be
- Hilde VoorveldAssociate Professor of Persuasion & New Media Technologies, Amsterdam School of CommunicationE-mail megerősítve itt: uva.nl
- Patrick De PelsmackerUniversity of AntwerpE-mail megerősítve itt: uantwerpen.be
- Nathalie DensProfessor of marketing, University of AntwerpE-mail megerősítve itt: uantwerpen.be
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamE-mail megerősítve itt: uva.nl
Követés