Follow
Fehér Katalin PhD habil.
Fehér Katalin PhD habil.
National University of Public Service , Fulbright Alumna; Bolyai PostDoc of HAS
Verified email at uni-nke.hu - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Digital identity and the online self: Footprint strategies–An exploratory and comparative research study
K Feher
Journal of information science 47 (2), 192-205, 2021
572021
Digitalizáció és új média: Trendek, stratégiák, illusztrációk
K Fehér
Akadémiai Kiadó, https://akademiai.hu/1860/gazdasag/marketing …, 2016
41*2016
Netframework and the digitalized-mediatized self
K Feher
Corvinus Journal of Sociology and Social Policy 8 (1), 111-126, 2017
162017
Milyen stratégiák mentén épül fel a digitális identitás
F Katalin
Feltáró kutatási szakasz: a munkavállalás előtt álló egyetemisták …, 2014
112014
Okos város: trendtémák és koncepciók
K Fehér
Információs Társadalom: Társadalomtudományi Folyóirat 17 (4), 25-38, 2017
92017
Álhíresülés – a hamis hírek dinamikája a médiában
K Fehér, O Király
Századvég 84 (2), 39-48, 2017
9*2017
Milyen stratégiák mentén épül fel a digitális identitás? Feltáró kutatási szakasz: a munkavállalás előtt álló egyetemisták
K Fehér
Médiakutató 2, 139-154, 2014
92014
Digital identity: The transparency of the self
K Feher
Applied Psychology: Proceedings of the 2015 Asian Congress of Applied …, 2016
82016
Metaforák a virtuális valóság jellemzésére a magyar sajtóban
F Katalin
Jel-Kép. Kommunikáció, közvélemény, média 4, 49-62, 1999
81999
Fifteen shadows of socio-cultural AI: A systematic review and future perspectives
K Feher, AI Katona
Futures 132, 102817, 2021
62021
Digital Mobilisation and identity after smart turn
K Fehér
Psychology and Mental Health: Concepts, Methodologies, Tools, and …, 2016
62016
Interkonnektivitás, új média és digitális identitás a regionális kutatásban. Koncepcionális megközelítés ajánlásokkal
K Fehér
Tér és Társadalom 29 (4), 27-41, 2015
62015
Vállalati digitális identitás
F Katalin
Horváth Dóra & Bauer András (szerk.): Marketingkommunikáció. Stratégia, új …, 2013
62013
Új média és digitális marketing: szinergia-modellek és ajánlások a két szakterület közelítéséhez
G JAVASLATOK
52019
A virtuális valóság elmélete és gyakorlata
F Katalin
Médiakutató, 1-7, 2003
52003
A mérföldkő elérkezett–okosból intelligens, városból ökoszisztéma, tudásmegosztásból konzultáció
K Fehér
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 49 (7-8), 52-60, 2018
42018
Interaktív performance. Az új media platformjai, az ágens és a közösségek
F Katalin
& Novák Péter (szerk.): Online üzlet és marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2011
42011
A webcomic avagy az online képregény
F Katalin
Médiakutató, 1-12, 2007
42007
AI in society and culture: decision making and values
K Feher, A Zelenkauskaite
arXiv preprint arXiv:2005.02777, 2020
32020
Corporate digital identity: key factors of policy and business
K Feher
Trends in Multidisclipinary Business and Economic Research 2, 352-363, 2015
32015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20