Follow
Péter Primusz
Péter Primusz
University of Sopron, Faculty of Forestry
Verified email at uni-sopron.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
Evaluation of the Effect of Lime-Stabilized Subgrade on the Performance of an Experimental Road Pavement
J Péterfalvi, P Primusz, G Markó, B Kisfaludi, M Kosztka
Croatian Journal of Forest Engineering: Journal for Theory and Application …, 2015
302015
Simulation of Static Tyre–Pavement Interaction Using Two FE Models of Different Complexity
T Király, P Primusz, C Tóth
Applied Sciences 12 (5), 2022
132022
Measuring the Bearing Capacity of Forest Roads with an Improved Benkelman Beam Apparatus
G Markó, P Primusz, J Péterfalvi
Acta Silvatica et Lignaria Hungarica 9 (1), 97-109, 2013
132013
Effect of Pavement Stiffness on the Shape of Deflection Bowl
P Primusz, J Péterfalvi, G Markó, C Tóth
Acta Silvatica et Lignaria Hungarica 11 (1), 39-54, 2015
122015
New Hungarian Mechanistic-Empirical Design Procedure for Asphalt Pavements
C Tóth, P Primusz
Baltic Journal of Road & Bridge Engineering 15 (1), 161-186, 2020
102020
Bearing Capacity of Lime-Stabilized Soils
P Primusz, J Peterfalvi, M Kosztka, G Markó
Forest Constructions in the Country and Their Recreational Use 1, 96-101, 2008
92008
A behajlási teknő geometriája
P Primusz, C Tóth
Közlekedésépítési szemle 59 (12), 18-24,28, 2009
8*2009
Development of a Road Pavement Structure Diagnostic Procedure Based on the Virtual Inertial Point Method
C Tóth, P Primusz
Coatings 12 (12), 1944, 2022
72022
Performance Assessment of Full Depth Asphalt Pavements Manufactured with High Recycled Asphalt Pavement Content
C Tóth, L Pethő, S Rosta, P Primusz
Acta Technica Jaurinensis 16 (1), 18-26, 2023
42023
A klimatikus jellemzők hatásai az útpályaszerkezetre
Z Gribovszki, P Kalicz, A Herceg, P Primusz
Útügyi Lapok 8 (13), 1-16, 2020
42020
Tehergépkocsik tengelysúly növekedésének hatása az erdészeti utak pályaszerkezetére és a pályaszerkezet-gazdálkodására
P Primusz
Diplomamunka. H-9400, Sopron, Bajcsy-Zsilinszky u 4, 2006
4*2006
Use of the Modified Ramberg-Osgood Material Model to Predict Dynamic Modulus Master Curves of Asphalt Mixtures
P Primusz, C Tóth
Materials 16 (2), 531, 2023
32023
Application of the Ramberg-Osgood Model in Asphalt Technology
S Cho, C Tóth, P Primusz
Journal of Physics: Conference Series 1527 (1), 012007, 2020
32020
Szemcserendszerek diszkrételemes modellezése a PFC szoftverrel
P Primusz
Útügyi Lapok 2 (4), 2-28, 2015
32015
The effect of timber transport on the maintenance and carriage cost of forest road networks
B Kisfaludi, J Péterfalvi, P Primusz, B Biczó
Proceedings of 45th International Simposium on Forestry Mechanization …, 2012
32012
Kétrétegű pályaszerkezetemodellek paramétereinek meghatározása FWD mérések alapján
P Primusz, G Markó
Közlekedésépítési szemle 60 (7), 8-13, 2010
32010
Az egyedi pályaszerkezet-méretezésben rejlő gyakorlati előnyök
P Primusz, C Tóth
Az Aszfalt 27 (1), 13–19, 2020
22020
Seasonal Comparison of Two Spatially Distributed Evapotranspiration Mapping Methods
B Kisfaludi, P Csáki, J Péterfalvi, P Primusz
EGU General Assembly Conference Abstracts 19, 13497, 2017
22017
Traffic Pattern of a Mixed-Use Forest Road in Hungary
B Kisfaludi, P Primusz, J Péterfalvi, P Csáki, A Herceg, P Kalicz
From Theory to Practice: Challenges for Forest Engineering: Proceedings and …, 2016
22016
Meszes talajstabilizáció alkalmazásának tapasztalatai az erdészeti útépítésben
P Primusz, J Péterfalvi, B Kisfaludi, M Kosztka
4. Kézdi Konferencia, 192-200, 2015
22015
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20