Comparative study on inclusive and special education curricula in Hungary. LD Szilvia Gita, Jozsef Bognar, Katalin Kälbli Physical Education and Sport. Journal of Physical Activity Sciences. 52, 16 – 22, 2008 | 12* | 2008 |
Attitudes of students in sport education to the sport activity of blind people in Hungary and possible reasons for them P Osvath, K Kälbli, G Ramocsa Acta Univ. Palacki. Olomuc 37 (3), 21, 2007 | 6 | 2007 |
The Prevalence of Educational Neuromyths among Hungarian Pre-Service Teachers J Vig, L Révész, M Kaj, K Kälbli, B Svraka, K Révész-Kiszela, T Csányi Journal of Intelligence 11 (2), 31, 2023 | 5 | 2023 |
Overview of the Adaptation Process of the Hungarian National Student Fitness Test to Students with Special Educational Needs. A Király, M Kaj, K Kälbli, T Csányi Palaestra 33 (1), 2019 | 5 | 2019 |
A sport hatása a fogyatékossággal élő személyek életminőségére GJ Tóthné Kälbli Katalin Hamar Pál (szerk.) (2016): A mozgás mint személyiségfejlesztő tényező, 115-141, 2016 | 5* | 2016 |
Nemzetközi kitekintés az inkluzív testneveléssel kapcsolatos kutatásokra a sajátos nevelési igényű tanulók szemszögéből É Fótiné Hoffmann, A Berencsi, Z Lénárt, K Tóthné Kälbli, T Vámos Révész László, Csányi Tamás (szerk.) (2015): Tudományos alapok a testnevelés …, 2015 | 4* | 2015 |
Kézikönyv a Nemzeti Egységes Tanulói Fittségi Teszt (NETFIT) alkalmazásához K Mónika, K Katalin, K Anita, K István, M Orsolya, C Tamás MDSZ Testnevelés Módszertani Könyvek (Csányi Tamás főszerk.), Magyar …, 2014 | 4 | 2014 |
Injury-and sport-specific training for sportsman with disability-sitting volleyball players K Katalin PhD Thesis. Summ. Semmelweis University, 2008 | 4 | 2008 |
Neuromítoszok az oktatásban–tények és törekvések T Csányi, K Kälbli, B Svraka, K Révész-Kiszela, J Vig Magyar Pszichológiai Szemle 78 (2), 273-289, 2023 | 3 | 2023 |
Bone characteristics and physical fitness in children and adolescents with visual impairment. M Szmodis, K Kälbli, M Kaj, A Király, G Almási, T Csányi The Journal of Sports Medicine and Physical Fitness 62 (1), 81-89, 2021 | 3 | 2021 |
Az egészségközpontú fittség fejlesztése gyermek-és serdülőkorban K Katalin | 3 | 2021 |
A magyar 10–18 éves tanulók egészségközpontú fittségi állapota (2019) M Kaj, A Király, Á Hernádi, K Kälbli, T Csányi Kutatási jelentés a Nemzeti Egységes Tanulói Fittségi Teszt (NETFIT®) 2019, 2018 | 3 | 2018 |
What motivated people with disability to do sport? GS Kälbli Katalin, Rigler Endre European Conference of Adapted Physical Activity (EUCAPA). 7th – 9th …, 2006 | 3* | 2006 |
Szakirodalmi áttekintés a sajátos nevelési igényű tanulók fittségi vizsgálatairól K Katalin Megalapozó tanulmányok a NETFIT® sajátos nevelési igényű gyermekekre történő …, 2019 | 2 | 2019 |
Az adaptált fizikai aktivitás és az adaptált testnevelés fejlődése és jelentéstartalmának sokszínűsége a nemzetközi és hazai színtéren K Tóthné Kälbli, É Fótiné Hoffmann, Z Lénárt Révész László, Csányi Tamás (szerk.) (2015): Tudományos alapok a testnevelés …, 2015 | 2 | 2015 |
Similarities and differences at Summer Olympic and Paralympic Games." Numbers" under the magnifying glass K Kälbli, S Gita, P Osváth European Bulletin of Adapted Physical Activity 7 (1), 1, 2008 | 2 | 2008 |
Fogyatékos személyek és a sport K Katalin Bevezetés a fogyatékos emberek sportjába., 35-51, 2007 | 2* | 2007 |
Az ülőröplabdázók felkészítésének sajátosságai K Katalin Semmelweis Egyetem PhD Tudományos Napok, 2006 | 2 | 2006 |
Az épek és mozgáskorlátozottak sportfoglalkozásának különbözősége. 36 K Katalin, R Endre, G Szilvia Mozgásbiológiai Konferencia, Budapest, 27-28, 2006 | 2 | 2006 |
Olimpia, Paralimpia. Összehasonlító elemzés a számok tükrében K Katalin, G Szilvia, R Endre V. Országos Sporttudományi Kongresszus, 2005 | 2 | 2005 |