Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 418 | 415 |
h-index | 9 | 9 |
i10-index | 8 | 8 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése9 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Mark Graham, Professor of Internet Ge...Oxford Internet , University of OxfordE-mail megerősítve itt: oii.ox.ac.uk
- Funda Ustek SpildaOxford Internet Institute, University of OxfordE-mail megerősítve itt: oii.ox.ac.uk
- Kelle HowsonOxford Internet Institute, University of OxfordE-mail megerősítve itt: oii.ox.ac.uk
- Srujana KattaDoctoral researcher, University of OxfordE-mail megerősítve itt: oii.ox.ac.uk
- Richard HeeksChair, Digital Development, University of ManchesterE-mail megerősítve itt: manchester.ac.uk
- Pablo Aguera RenesesWZB Berlin Social Science CenterE-mail megerősítve itt: wzb.eu
- niels van doornAssociate Professor of New Media and Digital Culture, University of AmsterdamE-mail megerősítve itt: uva.nl
- Hannah JohnstonYork UniversityE-mail megerősítve itt: yorku.ca
- Adam BadgerLecturer of Economic Geography, Newcastle UniversityE-mail megerősítve itt: newcastle.ac.uk
- Fenwick MckelveyAssociate Professor of Communication Studies, Concordia UniversityE-mail megerősítve itt: concordia.ca
- Antal van den BoschUtrecht UniversityE-mail megerősítve itt: uu.nl
- Anne HelmondAssociate Professor of Media, Data & Society, Utrecht UniversityE-mail megerősítve itt: uu.nl
- Fernando van der VlistUniversity of Amsterdam - Assistant Professor of Cultural Data & AI (Media Studies)E-mail megerősítve itt: uva.nl
- Sanna OjanperäUniversity of OxfordE-mail megerősítve itt: oii.ox.ac.uk