Follow
Kata Kasza-Kelemen
Kata Kasza-Kelemen
Assitant professor
Verified email at uni-corvinus.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
Environmentally conscious consumption patterns in Hungarian households
Á Hofmeister-Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Society and Economy 33 (1), 51-68, 2011
412011
A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban
Á Hofmeister Tóth, M Piskóti
Budapesti Corvinus Egyetem, 2011
322011
A környezetbarát fogyasztói magatartás formái, motivációi és a hátterükben álló pszichográfiai tényezők vizsgálata Magyarországon
Á Hofmeister-Tóth, K Kasza-Kelemen, M Piskóti
Marketing és Menedzsment 47 (3), 34-42, 2013
142013
Segmentation of the Hungarian consumers using the new ecological paradigm (NEP) scale
A Hofmeister-Toth, K Kelemen, M Piskóti
Interdisciplinary Environmental Review 13 (1), 21-41, 2012
122012
Life paths in Hungary in the light of commitment to sustainability
A Hofmeister-Toth, K Kelemen, M Piskóti
Interdisciplinary Environmental Review 13 (4), 323-339, 2012
122012
A környezetbarát fogyasztói magatartás motivációinak és a pszichográfiai tényezők hatásainak vizsgálata Magyarországon
Á Hofmeister-Tóth, K Kasza-Kelemen, M Piskóti
Marketing & Menedzsment 47 (3), 34-42, 2013
112013
Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán-a hibrid vásárlói magatartás vizsgálata (Consumer behaviour on market of the Hungarian travel services–Examination …
Á Neulinger, J Simon, Á Hofmeister Tóth, E Bódi
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 41 (6), 50-62, 2010
112010
Környezettudatos fogyasztói magatartásminták a magyar háztartásokban
Á Hofmeister Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Magyar Marketing Szövetség 16, 26-27, 2010
92010
Fogyasztói magatartás a hazai utazási szolgáltatások piacán
Á Neulinger, K Kelemen, J Simon, Á Hofmeister-Tóth
Turizmus Bulletin 8 (4), 44-55, 2009
92009
A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása
Á Hofmeister-Tóth, M Piskóti
Marketing & Menedzsment 45 (3), 56-67, 2011
82011
Mobile phones and sustainable consumption in China: an empirical study among young chinese citizens
Á Hofmeister Tóth, M Piskóti, AE Simay
Corvinus University of Budapest, 2012
72012
Changes in consumer behavior patterns in the light of sustainability
Á Hofmeister-Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Conference Proceedings of Business and Economics Society International 2009 …, 2010
62010
Self-Perceived Age of the Hungarian Consumers
Á Hofmeister-Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Global Business and Economics Anthology 2 (1), 127-136, 2011
52011
The Shades Of Green Living In Hungary
G HOFMEISTER-TTH, K KELEMEN, M PISKTI
International Journal of Management Cases 13 (2), 5-14, 2011
52011
Piskóti Marianna (2011): A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban
Á Hofmeister Tóth, K Kelemen
Csutora M.–Hofmeister Tóth Á.(szerk.): Fenntartható fogyasztás, 53-76, 0
5
Narratívák a fenntartható fejlődés előmozdítására Magyarországon
Á Hofmeister Tóth, M Piskóti
Budapesti Corvinus Egyetem 1, 77-92, 2012
42012
Examining the Differences Between the Environmentally Conscious Consumer Behavior in China and Hungary
A Hofmeister, K Kata Kelemen, M Marianna PisNóti, AE Simay
Corvinus University of Budapest, http://Norny. unicorvinus. hu …, 2012
32012
GIVE A LITTLE, GAIN A LOT: VOLUNTEERISM IN HUNGARY.
A Hofmeister-Tóth, M Piskóti
Global Business & Economics Anthology 2, 2013
22013
Changes in consumer behavior patters in the light of sustainability
AH Toth, K Kelemen, M Piskoti
Sustainable consumption 2009 conference proceedings, 75-85, 2009
22009
SUSTAINABLE CONSUMPTION IN TOURISM?
K Kasza-Kelemen
2*
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20