Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1867 | 1605 |
h-index | 23 | 21 |
i10-index | 30 | 30 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése4 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Maja Arslanagic-KalajdzicProfessor of Marketing, University of Sarajevo, School of Economics and Business SarajevoE-mail megerősítve itt: efsa.unsa.ba
- Milena MicevskiAssociate Professor, Copenhagen Business School, DenmarkE-mail megerősítve itt: cbs.dk
- Nathaniel BosoKwame Nkrumah University of Science & TechnologyE-mail megerősítve itt: knust.edu.gh
- Melika Husić-MehmedovićUniversity of Sarajevo, School of Economics and BusinessE-mail megerősítve itt: efsa.unsa.ba
- Nick LeeWarwick Business SchoolE-mail megerősítve itt: wbs.ac.uk
- Vesna ®abkarFull professor of marketing, University of Ljubljana, School of Economics and BusinessE-mail megerősítve itt: ef.uni-lj.si
- Nina MichaelidouLoughborough UniversityE-mail megerősítve itt: lboro.ac.uk
- Dr Belinda DewsnapSchool of Business & Economics, Loughborough University, UK.E-mail megerősítve itt: lboro.ac.uk
- Claude ObadiaProfessor of International Business, ESCE ParisE-mail megerősítve itt: esce.fr
- richard plankProfessor of Marketing University of South FloridaE-mail megerősítve itt: usf.edu
Követés
Selma Kadic-Maglajlic
Associate Professor of Marketing, Copenhagen Business School
E-mail megerősítve itt: cbs.dk