Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2135 | 1578 |
h-index | 13 | 12 |
i10-index | 14 | 13 |
Társszerzők
- Baohong SunCheung Kong Graduate School of BusinessE-mail megerősítve itt: andrew.cmu.edu
- Alan Lewis MontgomeryProfessor, Carnegie Mellon UniversityE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- Ramayya KrishnanCarnegie Mellon UniversityE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- Kinshuk JerathArthur F Burns Professor of Free and Competitive Enterprise, Professor of Business, MarketingE-mail megerősítve itt: columbia.edu
- Michael TrusovUniversity of MarylandE-mail megerősítve itt: umd.edu
- Michael D. SmithJ. Erik Jonsson Professor of Information Technology and Marketing, Carnegie Mellon UniversityE-mail megerősítve itt: andrew.cmu.edu
- Xian GuAssistant Professor of Marketing, Indiana UniversityE-mail megerősítve itt: iu.edu
- P.K. KannanProfessor of Marketing, University of MarylandE-mail megerősítve itt: umd.edu
- sunder kekrecarnegie mellonE-mail megerősítve itt: andrew.cmu.edu
- Param Vir SinghCarnegie Bosch Professor of Business Technologies and Marketing, Tepper School ofE-mail megerősítve itt: cmu.edu
- kannan srinivasanProfessor, Carnegie Mellon UniversityE-mail megerősítve itt: andrew.cmu.edu
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofE-mail megerősítve itt: umich.edu
- H. Alice LiThe Ohio State UniversityE-mail megerősítve itt: osu.edu
- S. RaghavanSmith School of Business University of MarylandE-mail megerősítve itt: umd.edu
- Z. Eddie NingAssistant Professor of Marketing and Behavioural Science, University of British Columbia SauderE-mail megerősítve itt: sauder.ubc.ca
- Kunpeng ZhangAssociate Professor at University of MarylandE-mail megerősítve itt: umd.edu
Követés
Liye Ma
Associate Professor of Marketing, Robert H. Smith School of Business, University of Maryland
E-mail megerősítve itt: umd.edu