Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 10046 | 3567 |
h-index | 54 | 28 |
i10-index | 153 | 90 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése14 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Gerard PrendergastProfessor of Marketing, Hong Kong Baptist UniversityE-mail megerősítve itt: hkbu.edu.hk
- Tino Bech-LarsenProfessor, Aarhus UniversityE-mail megerősítve itt: asb.dk
- Alice GrønhøjAssociate professor of consumer behaviour, School of Business and Social Sciences, Aarhus UniversityE-mail megerősítve itt: mgmt.au.dk
- Carrie La FerleProfessor, Southern Methodist UniversityE-mail megerősítve itt: smu.edu
- Jami FullertonProfessor of Strategic Communications at Oklahoma State UniversityE-mail megerősítve itt: okstate.edu
- Doreen D. WuThe Hong Kong Polytechnic UniversityE-mail megerősítve itt: connect.polyu.hk
- Hye-Jin PaekDepartment of Advertising & Public Relations, Hanyang University, South KoreaE-mail megerősítve itt: hanyang.ac.kr
- Glen T. CameronProfessor, Missouri School of JournalismE-mail megerősítve itt: missouri.edu
- H. ZhangUniversity of AntwerpE-mail megerősítve itt: ams.ac.be
- 'Chris' Fei ShenDepartment of Media and Communication, City University of Hong KongE-mail megerősítve itt: cityu.edu.hk