Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 210 | 166 |
h-index | 6 | 5 |
i10-index | 5 | 5 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése0 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Professor Johan BruwerUniversity of South Australia; The University of AdelaideE-mail megerősítve itt: unisa.edu.au
- Lawrence LockshinProfessor of Wine MarketingE-mail megerősítve itt: unisa.edu.au
- Anthony SalibaProfessor of Perceptual PsychologyE-mail megerősítve itt: csu.edu.au
- Luke GreenacreLecturer in Marketing, Monash UniversityE-mail megerősítve itt: monash.edu
- Magda Nenycz-ThielProfessor of Marketing, University of South AustraliaE-mail megerősítve itt: unisa.edu.au
- Simone Mueller LooseGeisenheim UniversityE-mail megerősítve itt: hs-gm.de
- Juliane HaenschPostdoctoral Researcher, University of GöttingenE-mail megerősítve itt: uni-goettingen.de
- Susan WeiUniversity of MelbourneE-mail megerősítve itt: unimelb.edu.au
- Jens W. PaschmannUniversity of Cologne (Universität zu Köln)E-mail megerősítve itt: wiso.uni-koeln.de
Követés
Martin Hirche
Assistant Professor (Postdoc), University of Cologne
E-mail megerősítve itt: wiso.uni-koeln.de - Kezdőlap