Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 43870 | 14053 |
h-index | 98 | 57 |
i10-index | 295 | 199 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése23 cikk
3 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- David R. JustCornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Andrew S. HanksAssociate Professor of Consumer Sciences, Ohio State UniversityE-mail megerősítve itt: osu.edu
- Pierre ChandonL'Oréal Chaired Professor of Marketing, INSEADE-mail megerősítve itt: insead.edu
- Carolina WerleGrenoble école de managementE-mail megerősítve itt: grenoble-em.com
- William SchulzeCornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Kirsikka KaipainenPostdoctoral researcher, Tampere UniversityE-mail megerősítve itt: tuni.fi
- Ellen van KleefWageningen University - Marketing and Consumer Behaviour groupE-mail megerősítve itt: wur.nl
- Harry M. KaiserCornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Kevin M KniffinCornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Eric J. JohnsonNorman Eig Professor of Business, Columbia Business School, Columbia UniversityE-mail megerősítve itt: columbia.edu
- S. Adam BraselAssociate Professor, Carroll School of Management, Boston CollegeE-mail megerősítve itt: bc.edu
- J Jeffrey InmanKatz Graduate School of Business - University of PittsburghE-mail megerősítve itt: katz.pitt.edu
- Benjamin ScheibehenneKarlsruhe Institute of Technology (KIT)E-mail megerősítve itt: kit.edu
- Alan O. WrightResearcher, NSRDECE-mail megerősítve itt: mail.mil
- John CawleyProfessor, Jeb E. Brooks School of Public Policy, and Department of Economics, CornellE-mail megerősítve itt: cornell.edu
- Brian WansinkFormer Professor, Cornell University Food and Brand Lab
- Armand V. CardelloU.S. Army Natick RD&E Center