Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1268 | 1263 |
h-index | 7 | 7 |
i10-index | 7 | 7 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése4 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Christian KowalkowskiProfessor of Industrial Marketing, Linköping University; Research Fellow, Hanken School of EconomicsE-mail megerősítve itt: liu.se
- Bård TronvollProfessor of Marketing, Inland Norway University of Applied Sciences, Norway and CTF - KarlstadE-mail megerősítve itt: tronvoll.no
- David SörhammarProfessor, Inland Norway University of Applied Sciences | CREDSE-mail megerősítve itt: inn.no
- Suvi NenonenProfessor, Stockholm School of EconomicsE-mail megerősítve itt: hhs.se
- Pennie FrowProfessor, University of SydneyE-mail megerősítve itt: sydney.edu.au
- Adrian PayneProfessor of Marketing EmeritusE-mail megerősítve itt: unsw.edu.au
- Johanna GummerusProfessor of Marketing, Hanken School of EconomicsE-mail megerősítve itt: hanken.fi
- Zsófia TóthAssociate Professor in Marketing and Management at Durham University, United KingdomE-mail megerősítve itt: durham.ac.uk
- Kaj StorbackaProfessor, Hanken School of EconomicsE-mail megerősítve itt: hanken.fi
Követés