Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 1475 | 931 |
h-index | 15 | 15 |
i10-index | 16 | 16 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése0 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Anne CoughlanKellogg School of Management, Northwestern UniversityE-mail megerősítve itt: kellogg.northwestern.edu
- R. Canan Savaskan EbertAssociate Professor, Southern Methodist UniversityE-mail megerősítve itt: smu.edu
- Marcus Cunha Jr.Professor of Marketing, University of GeorgiaE-mail megerősítve itt: uga.edu
- Xianjun GengTulane UniversityE-mail megerősítve itt: tulane.edu
- Amin SayediProfessor of Marketing, University of WashingtonE-mail megerősítve itt: uw.edu
- Fabio CaldieraroAssociate Professor of MarketingE-mail megerősítve itt: fgv.br
- Jonathan Z. ZhangDr. Ajay Menon Professor in Business & Associate Professor of Marketing, Colorado State UniversityE-mail megerősítve itt: colostate.edu
- Julian K. Saint ClairLoyola Marymount UniversityE-mail megerősítve itt: lmu.edu
- Necati ErtekinUniversity of Minnesota Carlson School of ManagementE-mail megerősítve itt: umn.edu
- Haipeng (Allan) ChenUniversity of KentuckyE-mail megerősítve itt: uky.edu
- Evelyn O. SmithUniversity of WashingtonE-mail megerősítve itt: uw.edu
- Olivier ToubiaGlaubinger Professor of Business, Columbia Business SchoolE-mail megerősítve itt: columbia.edu
Követés
Jeffrey D Shulman
Marion B. Ingersoll Professor of Marketing, University of Washington
E-mail megerősítve itt: uw.edu - Kezdőlap