Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 7566 | 1378 |
h-index | 24 | 14 |
i10-index | 41 | 22 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Travis L. Ross, Ph.D.University of LouisvilleE-mail megerősítve itt: louisville.edu
- Gert G. WagnerMPIB, Federal Institute for Population Research, Harding Center and SOEPE-mail megerősítve itt: mpib-berlin.mpg.de
- Isaac KnowlesIndiana UniversityE-mail megerősítve itt: indiana.edu
- James J. CummingsAssistant Professor, Emerging Media Studies, Boston UniversityE-mail megerősítve itt: bu.edu
- Vili LehdonvirtaProfessor of Economic Sociology and Digital Social Research, University of OxfordE-mail megerősítve itt: oii.ox.ac.uk
- Dmitri WilliamsProfessor, Annenberg School for Communication, University of Southern CaliforniaE-mail megerősítve itt: usc.edu
- Cuihua (Cindy) Shen 沈粹华Professor of Communication, University of California, DavisE-mail megerősítve itt: ucdavis.edu
- Rabindra A. RatanAssociate Professor, Department of Media & Information, Michigan State UniversityE-mail megerősítve itt: msu.edu
- Paul HagstromE-mail megerősítve itt: hamilton.edu