Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2385 | 2098 |
h-index | 19 | 18 |
i10-index | 21 | 20 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése7 cikk
2 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Ben MarderUniversity of EdinburghE-mail megerősítve itt: ed.ac.uk
- Yvonne RogersUniversity College LondonE-mail megerősítve itt: ucl.ac.uk
- luk warlopProfessor of Marketing, BI Norwegian Business SchoolE-mail megerősítve itt: bi.no
- Simon JulierUCLE-mail megerősítve itt: cs.ucl.ac.uk
- Marta PizzettiEMLyon Business SchoolE-mail megerősítve itt: em-lyon.com
- Petros KoutsolamprosUniversity College LondonE-mail megerősítve itt: ucl.ac.uk
- Raffaele FilieriProfessor of Digital Marketing, Audencia, Audencia Business School, Department of Marketing, FranceE-mail megerősítve itt: audencia.com
- Kirsten Cowan, Ph.D. Senior Lecturer i...University of EdinburghE-mail megerősítve itt: ed.ac.uk
- Joonas RokkaProfessor of Marketing, EMLYON Business SchoolE-mail megerősítve itt: em-lyon.com
- Kat DuffyAdam Smith Business School, University of Glasgow, UKE-mail megerősítve itt: glasgow.ac.uk
- Joachim ScholzAssistant Professor of Marketing, Brock UniversityE-mail megerősítve itt: brocku.ca
- Carlos VelascoBI Norwegian Business SchoolE-mail megerősítve itt: bi.no
- Olivia PETITKEDGE Business SchoolE-mail megerősítve itt: kedgebs.com
- Morana FudurićAssociate professor, University of Zagreb Faculty of Economics and BusinessE-mail megerősítve itt: efzg.unizg.hr
Követés
Ana Javornik
Senior Lecturer in Digital Marketing at University of Bristol Business School
E-mail megerősítve itt: bristol.ac.uk - Kezdőlap