Testing algorithmic skills in traditional and non-traditional programming environments M Csernoch, P Biró, J Máth, K Abari Informatics in Education 14 (2), 175-197, 2015 | 71 | 2015 |
Többváltozós statisztika pszichológus hallgatók számára Á Münnich, Á Nagy, A Kálmán http://psycho.unideb.hu/statisztika/, 2006 | 26 | 2006 |
Sprego: Case study on the effectiveness of teaching spreadsheet management with schema construction G Csapó, M Csernoch, K Abari Education and Information Technologies 25, 1585-1605, 2020 | 25 | 2020 |
Case study: Developing long-term knowledge with Sprego G Csapó, K Sebestyén, M Csernoch, K Abari Education and Information Technologies 26, 965-982, 2021 | 17 | 2021 |
Measuring the level of algorithmic skills at the end of secondary education in Hungary P Biró, M Csernoch, J Máth, K Abari Procedia-Social and Behavioral Sciences 176, 876-883, 2015 | 16 | 2015 |
More than words: Fast acquisition and generalization of orthographic regularities during novel word learning in adults M Laine, T Polonyi, K Abari Journal of psycholinguistic research 43, 381-396, 2014 | 10 | 2014 |
Fejlesztőprogramok önkontrollos hatásvizsgálatának matematikai statisztikai háttere F Mező, J Máth, K Abari, K Mező Különleges Bánásmód-Interdiszciplináris folyóirat 1 (4), 65-75, 2015 | 9 | 2015 |
Testing algorithmic and application skills P Biró, M Csernoch, K Abari, J Máth Turk. Online J. Educ. Technol. Spec, 536-543, 2015 | 9 | 2015 |
Learners’ motivation at schools in low SES regions in Hungary T Polonyi, D Balajthy, K Abari, F Szabó, J Pásku, M Buda International Journal of Inclusive Education 27 (5), 636-651, 2023 | 8 | 2023 |
First year students’ algorithmic skills in tertiary Computer Science education P Biró, M Csenoch, K Abari, J Máth Knowledge, Information and Creativity Support Systems: Selected Papers from …, 2016 | 8 | 2016 |
Internetes beszédadatbázis a magyar mássalhangzó kapcsolódások akusztikai szerkezetének bemutatására K Abari, G Olaszy Alexin Z.–Csendes D.(szerk.) IV. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencia …, 2006 | 8 | 2006 |
A gamifikáció lehetőségei a nyelvtanulásban K Abari, T Polonyi, É Tünde Digitális tanulás és tanítás, 159-187, 2017 | 7 | 2017 |
Formant Maps in Hungarian Vowels-Online Data Inventory for Research, and Education. K Abari, ZZ Rácz, G Olaszy INTERSPEECH, 1609-1612, 2011 | 7 | 2011 |
A gamifikáció motivációs eszközei a nyelvoktatásban T Polonyi, K Abari Debreceni Egyetem, Pszichológiai Intézet, MTA-DE Idegen Nyelvi Oktatás …, 2017 | 6 | 2017 |
„A formánsmenetek rendszere CVC kapcsolatok magánhangzóiban a C képzési helyének függvényében,” K Abari, G Olaszy Beszédkutatás, 70-93, 2012 | 6 | 2012 |
Mesterséges nyelvtanulás első benyomás alapján T Polonyi, K Abari, Á Nótin Alkalmazott Pszichológia 11 (1-2), 5-26, 2009 | 6 | 2009 |
Foreign Language Learning and Low Socio-Economic Status F Szabó, TÉ Polonyi, K Abari | 5 | 2019 |
Digitális tanulás és tanítás T Polonyi, K Abari Debreceni Egyetemi Kiadó, Debrecen, 2017 | 5 | 2017 |
Programozásorientált táblázatkezelői függvények M Csernoch, P Biró, K Abari, J Máth Oktatás és nevelés-gyakorlat és tudomány: tartalmi összefoglalok. Szerk …, 2014 | 5 | 2014 |
Reproducible research in speech sciences K Abari International Journal of Computer Science Issues (IJCSI) 9 (6), 43, 2012 | 5 | 2012 |