Követés
Ariel Mitev
Ariel Mitev
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv
L Sajtos, A Mitev
SPSS Kutatási és adatelemzési kézikönyv, Alinea Kiadó, Budapest, 2007
1417*2007
Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv
D Horváth, A Mitev
Alinea, 2015
2022015
A marketingkutatás alapjai
G Tamás, MA Zoltán, N Ágnes, NB Edit, S Judit, S Krisztián
Akadémia Kiadó, Budapest, 2017
1072017
Influencing factors of digital transformation: management or IT is the driving force?
A Ko, P Fehér, T Kovacs, A Mitev, Z Szabó
International Journal of Innovation Science 14 (1), 1-20, 2022
962022
Grounded theory, a kvalitatív kutatás klasszikus mérföldköve
Z Mitev Ariel
Vezetéstudomány 43 (1), 17-30, 2012
942012
Narrative transportation and travel: The mediating role of escapism and immersion
A Irimiás, AZ Mitev, G Michalkó
Tourism management perspectives 38, 100793, 2021
752021
Demographic characteristics influencing religious tourism behaviour: Evidence form a Central-Eastern-European country
A Irimias, A Mitev, G Michalko
International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage 4 (4), 3, 2016
662016
Change management, digital maturity, and green development: Are successful firms leveraging on sustainability?
A Irimiás, A Mitev
Sustainability 12 (10), 4019, 2020
612020
Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research)
K Dörnyei, AZ Mitev
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 41 (4), 55-68, 2010
612010
SPSS research and data analysis handbook
L Sajtos, A Mitev
Alinea, Budapest, 454-458, 2007
44*2007
Digital agility, digital competitiveness, and innovative performance of SMEs
A Kő, Z Mitev Ariel, T Kovács, P Fehér, Z Szabó
Journal of Competitiveness 14 (4), 78-96, 2022
382022
4.3 user-generated internet memes as advertising vehicles: Visual narratives as special consumer information sources and consumer tribe integrators
T Csordás, D Horváth, A Mitev, É Markos-Kujbus
Commercial communication in the digital age: Information or disinformation …, 2017
382017
Kutatásmódszertan a turizmusban
AZ Mitev
Akadémiai Kiadó ISSN 2732, 1495, 2019
332019
The multidimensional realities of mediatized places: The transformative role of tour guides
A Irimiás, A Mitev, G Michalkó
Journal of Tourism and Cultural Change 19 (6), 739-753, 2021
282021
A Rasch model analysis of two interpretations of ‘not relevant’responses on the Dermatology Life Quality Index (DLQI)
F Rencz, AZ Mitev, Á Szabó, Z Beretzky, AK Poór, P Holló, N Wikonkál, ...
Quality of Life Research 30, 2375-2386, 2021
262021
" Mind the scenery!" Landscape depiction and the travel intentions of Game of Thrones fans: some insights for DMOs
A Mitev, A Irimiás, G Michalkó, M Franch
Regional Statistics 7 (2), 58-74, 2017
252017
Valuation of pemphigus vulgaris and pemphigus foliaceus health states: a convenience sample experiment
F Rencz, V Brodszky, PFM Stalmeier, B Tamasi, S Karpati, M Pentek, ...
British Journal of Dermatology 175 (3), 593-599, 2016
232016
Kultúrák találkozása: nemzetközi kommunikáció, kultúrsokk, sztereotípiák
E Malota, A Mitev, T Gyulavári
Alinea, 2013
222013
Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
HT Ágnes, MA Zoltán
Akadémiai K., 2010
222010
A kvalitatív kutatás filozófiája és a kvalitatív kutatási terv
A Mitev
Horváth & Mitev, 2015
212015
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20