Követés
Ariel Mitev
Ariel Mitev
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
SPSS kutatási és adatelemzési kézikönyv
L Sajtos, A Mitev
SPSS Kutatási és adatelemzési kézikönyv, Alinea Kiadó, Budapest, 2007
1204*2007
Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv
D Horváth, A Mitev
Alinea, 2015
1612015
A marketingkutatás alapjai
G Tamás, MA Zoltán, N Ágnes, NB Edit, S Judit, S Krisztián
Aula Kiadó, Budapest, 2012
832012
Grounded theory, a kvalitatív kutatás klasszikus mérföldköve (Grounded theory, the classic milestone of qualitative research)
AZ Mitev
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 43 (1), 17-30, 2012
812012
Demographic characteristics influencing religious tourism behaviour: Evidence form a Central-Eastern-European country
A Irimias, A Mitev, G Michalko
International Journal of Religious Tourism and Pilgrimage 4 (4), 3, 2016
522016
Influencing factors of digital transformation: management or IT is the driving force?
A Ko, P Fehér, T Kovacs, A Mitev, Z Szabó
International Journal of Innovation Science 14 (1), 1-20, 2022
512022
Change management, digital maturity, and green development: Are successful firms leveraging on sustainability?
A Irimiás, A Mitev
Sustainability 12 (10), 4019, 2020
482020
Narrative transportation and travel: The mediating role of escapism and immersion
A Irimiás, AZ Mitev, G Michalkó
Tourism management perspectives 38, 100793, 2021
472021
Netnográfia avagy on-line karosszék-etnográfia a marketingkutatásban (Netnography or Online armchair etnography in the marketing research)
K Dörnyei, AZ Mitev
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 41 (4), 55-68, 2010
402010
SPSS research and data analysis handbook
L Sajtos, A Mitev
Alinea, Budapest, 454-458, 2007
36*2007
4.3 user-generated internet memes as advertising vehicles: Visual narratives as special consumer information sources and consumer tribe integrators
T Csordás, D Horváth, A Mitev, É Markos-Kujbus
Commercial communication in the digital age: information or disinformation …, 2017
272017
The multidimensional realities of mediatized places: The transformative role of tour guides
A Irimiás, A Mitev, G Michalkó
Journal of Tourism and Cultural Change 19 (6), 739-753, 2021
222021
Kultúrák találkozása: nemzetközi kommunikáció, kultúrsokk, sztereotípiák
E Malota, T Gyulavári, A Mitev
Alinea, 2013
222013
Valuation of pemphigus vulgaris and pemphigus foliaceus health states: a convenience sample experiment
F Rencz, V Brodszky, PFM Stalmeier, B Tamasi, S Karpati, M Pentek, ...
British Journal of Dermatology 175 (3), 593-599, 2016
212016
" Mind the scenery!" Landscape depiction and the travel intentions of Game of Thrones fans: some insights for DMOs
A Mitev, A Irimiás, G Michalkó, M Franch
Regional Statistics 7 (2), 58-74, 2017
192017
Kutatásmódszertan a turizmusban
AZ Mitev
Budapest. Akadémiai Kiadó. DOI 10, 9789634544135, 2019
172019
Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
HT Ágnes, MA Zoltán
Akadémiai K., 2010
172010
Travel craving
AZ Mitev, A Irimiás
Annals of Tourism Research 90, 103111, 2021
162021
Digital agility, digital competitiveness, and innovative performance of SMEs
A Kő, Z Mitev Ariel, T Kovács, P Fehér, Z Szabó
Journal of Competitiveness 14 (4), 78-96, 2022
152022
A Rasch model analysis of two interpretations of ‘not relevant’responses on the Dermatology Life Quality Index (DLQI)
F Rencz, AZ Mitev, Á Szabó, Z Beretzky, AK Poór, P Holló, N Wikonkál, ...
Quality of Life Research 30, 2375-2386, 2021
152021
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20