Follow
Marianna Piskóti
Marianna Piskóti
Verified email at uni-corvinus.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
Environmentally conscious consumption patterns in Hungarian households
Á Hofmeister-Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Society and Economy 33 (1), 51-68, 2011
382011
A fenntartható fogyasztás jellemzői és trendjei Magyarországon és a régióban
Á Hofmeister Tóth, M Piskóti
Budapesti Corvinus Egyetem, 2011
282011
The role of environmental identity in the development of environmentally conscious behavior
M Piskóti
Ph. D. thesis, 2015
142015
A környezetbarát fogyasztói magatartás formái, motivációi és a hátterükben álló pszichográfiai tényezők vizsgálata Magyarországon
Á Hofmeister-Tóth, K Kasza-Kelemen, M Piskóti
Marketing és Menedzsment 47 (3), 34-42, 2013
132013
Life paths in Hungary in the light of commitment to sustainability
A Hofmeister-Toth, K Kelemen, M Piskóti
Interdisciplinary Environmental Review 13 (4), 323-339, 2012
112012
Segmentation of the Hungarian consumers using the new ecological paradigm (NEP) scale
A Hofmeister-Toth, K Kelemen, M Piskóti
Interdisciplinary Environmental Review 13 (1), 21-41, 2012
92012
A környezetbarát fogyasztói magatartás motivációinak és a pszichográfiai tényezők hatásainak vizsgálata Magyarországon
Á Hofmeister-Tóth, M Piskóti
Marketing & Menedzsment 47 (3), 34-42, 2013
82013
A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása
Á Hofmeister-Tóth, M Piskóti
Marketing & Menedzsment 45 (3), 56-67, 2011
82011
Környezettudatos fogyasztói magatartásminták a magyar háztartásokban
Á Hofmeister Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Magyar Marketing Szövetség 16, 26-27, 2010
82010
A környezeti identitás szerepe a környezettudatos viselkedés kialakulásában
M Piskóti
Doktori értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, 2015, 229. p, 2015
72015
A környezeti identitás szerepe a környezettudatos magatartásban–a mérési lehetőségek értékelése
M Piskóti
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 46 (5), 13-23, 2015
72015
Nature and Self, The presence of Environmental Identity in narratives in Hungary
M Piskóti
Global Business & Economics Anthology 1, 262-274, 2013
62013
Mobile phones and sustainable consumption in China: an empirical study among young chinese citizens
Á Hofmeister Tóth, M Piskóti, AE Simay
Corvinus University of Budapest, 2012
62012
Changes in consumer behavior patterns in the light of sustainability
Á Hofmeister-Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Conference Proceedings of Business and Economics Society International 2009 …, 2010
62010
Narratívák a fenntartható fejlődés előmozdítására Magyarországon
Á Hofmeister Tóth, M Piskóti
Budapesti Corvinus Egyetem 1, 77-92, 2012
52012
Self-Perceived Age of the Hungarian Consumers
Á Hofmeister-Tóth, K Kelemen, M Piskóti
Global Business and Economics Anthology 2 (1), 127-136, 2011
52011
The Shades Of Green Living In Hungary
G HOFMEISTER-TTH, K KELEMEN, M PISKTI
International Journal of Management Cases 13 (2), 5-14, 2011
52011
Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében
Á Hofmeister Tóth, Á Neulinger, M Piskóti
Vezetéstudomány 51 (7-8), 53-64, 2020
32020
A Környezeti Identitás szerepe a környezettudatos viselkedés kialakulásában= The Role of Environmental Identity in the Development of Environmentally Conscious Behaviour
M Piskóti
Budapesti Corvinus Egyetem, 2015
32015
Examining the Differences Between the Environmentally Conscious Consumer Behavior in China and Hungary
Á Hofmeister-Tóth, S Piskóti, AE Simay
Convinus University of Budapest, Hungary, 2008
32008
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20