Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 14043 | 4770 |
h-index | 47 | 34 |
i10-index | 74 | 51 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése16 cikk
1 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Carlos TorelliProfessor of Business Administration, University of Illinois at Urbana-ChampaignE-mail megerősítve itt: illinois.edu
- Michelle R. NelsonProfessor of Advertising, Institute of Communications Research, Professor of Marketing, UniversityE-mail megerősítve itt: illinois.edu
- Debra ZahayProfessor of MarketingE-mail megerősítve itt: stedwards.edu
- Helge ThorbjørnsenProfessor at NHH - Norwegian School of EconomicsE-mail megerősítve itt: nhh.no
- Suzanne SwanProfessor of Psychology and Women's & Gender Studies, University of South CarolinaE-mail megerősítve itt: mailbox.sc.edu
- Patrick VargasProfessor of Advertising, University of IllinoisE-mail megerősítve itt: illinois.edu
- Michael LynnProfessor of Consumer Psychology, School of Hotel Administration, Cornell UniversityE-mail megerősítve itt: cornell.edu
Követés
Sharon Shavitt
University of Illinois at Urbana-Champaign, Walter H Stellner Professor of Marketing
E-mail megerősítve itt: illinois.edu - Kezdőlap