The role of chatbots in formal education G Molnár, Z Szüts 2018 IEEE 16th International Symposium on Intelligent Systems and …, 2018 | 162 | 2018 |
Use of augmented reality in learning G Molnár, Z Szűts, K Biró Acta Polytechnica Hungarica 15 (5), 209-222, 2018 | 87 | 2018 |
Online: Az internetes kommunikáció és média története, elmélete és jelenségei S Zoltán Wolters Kluwer, 2018 | 64 | 2018 |
A világháló metaforái: Bevezetés az új média művészetébe S Zoltán Osiris, 2013 | 49 | 2013 |
The effects of virtual and augmented learning environments on the learning process in secondary school K Biró, G Molnár, D Pap, Z Szűts 2017 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2017 | 46 | 2017 |
A digitális pedagógia elmélete Z Szűts Akadémiai Kiadó. doi 10, 9789634545859, 2020 | 32 | 2020 |
Digital education in digital cooperative environments B Orosz, C Kovács, D Karuović, G Molnár, L Major, V Vass, Z Szűts, ... Journal of Applied Technical and Educational Sciences 9 (4), 55-69, 2019 | 27 | 2019 |
Practices of crowdsourcing in relation to big data analysis and education methods A Benedek, G Molnár, Z Szűts 2015 IEEE 13th International Symposium on Intelligent Systems and …, 2015 | 26 | 2015 |
External motivation, the key to success in the MOOCs framework ® Namestovski, L Major, G Molnár, Z Szűts, P Esztelecki, G Kőrösi Acta Polytechnica Hungarica 15 (6), 125-142, 2018 | 25 | 2018 |
Advanced mobile communication and media devices and applications in the base of higher education G Molnár, Z Szűts 2014 IEEE 12th International Symposium on Intelligent Systems and …, 2014 | 19 | 2014 |
A web 2.0 kommunikációelméleti kérdései Z Szűts JEL-KÉP: KOMMUNIKÁCIÓ KÖZVÉLEMÉNY MÉDIA, 1-7, 2012 | 16 | 2012 |
Big Data, az információs társadalom új paradigmája Z Szűts, Y Jinil INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT 16 (1), 8-28, 2016 | 14 | 2016 |
Augmented Reality, Games and Art: Immersion and Flow G Molnár, Z Szűts Augmented Reality Games I: Understanding the Pokémon GO Phenomenon, 61-67, 2019 | 12 | 2019 |
A digitális pedagógia jelenségei és megnyilvánulási formái Z Szűts Új pedagógiai szemle 5, 15-38, 2020 | 11 | 2020 |
Gamification and microcontent orientated methodological solutions based on bring-your-own device logic in higher education K Nagy, G Molnár, B Szenkovits, J Horváth-Czinger, Z Szűts 2018 9th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2018 | 11 | 2018 |
Issues of Lifelong Learning-Behavioral ends of teaching and learning through ICT A Kálmán, G Molnár, Z Szűts 2018 9th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2018 | 10 | 2018 |
Digitális pedagógia módszertanok a VUCA (gyorsan változó, kiszámíthatatlan, bonyolult, ellentmondásos) világában Z Szűts ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA 7, 76-90, 2020 | 9 | 2020 |
Interactivity and reception. The question of hypermedial, geo-spatial and augmented literature Z Szűts, J Yoo World Literature Studies 4 (6 (23)), 18–31, 2014 | 9 | 2014 |
Use of big data in education efficiency analysis G Molnár, Z Szűts, D Sik EDEN Conference Proceedings, 440-447, 2016 | 8 | 2016 |
A digitális távoktatás felsőoktatási tapasztalatai: milyen tényezők magyarázzák a blended learning támogatottságát? I Grajczjár, K Schottner, Z Szűts Opus et Educatio 8 (2), 2021 | 7 | 2021 |