Follow
Andrea Karpati
Title
Cited by
Cited by
Year
Teachers’ beliefs about creativity and its nurture: A systematic review of the recent research literature
EO Bereczki, A Karpati
Educational research review 23, 25-56, 2018
4122018
Technology-enhanced creativity: A multiple case study of digital technology-integration expert teachers’ beliefs and practices
EO Bereczki, A Kárpáti
Thinking Skills and Creativity 39, 100791, 2021
2782021
Digital literacy in education
A Karpati
UNESCO: United Nations Educational, Scientific and Cultural Organisation, 2011
1692011
Web 2 technologies for Net Native language learners: a “social CALL”
A Kárpáti
ReCALL 21 (2), 139-156, 2009
1362009
Visual culture learning communities: How and what students come to know in informal art groups
K Freedman, E Heijnen, M Kallio-Tavin, A Kárpáti, L Papp
Studies in Art Education 54 (2), 103-115, 2013
1232013
Teacher training and professional development
A Kárpáti
Institute of Economics of the Hungarian Academy of Sciences: http://www …, 2009
722009
Tanárképzés, továbbképzés
K Andrea
Fazekas Károly, Köllő János és Varga Júlia (szerk.): Zöld könyv a magyar …, 2008
682008
Digitális pedagógia: Tanulás IKT környezetben
B András
Typotex Kiadó, 2008
60*2008
Collaboration in visual culture learning communities: Towards a synergy of individual and collective creative practice
A Karpati, K Freedman, JC Castro, M Kallio‐Tavin, E Heijnen
International Journal of Art & Design Education 36 (2), 164-175, 2017
562017
A kamaszok vizuális nyelve
A Kárpáti
Akadémiai Kiadó, 2005
532005
Self‐assessment in art education through a visual rubric
T Groenendijk, A Kárpáti, F Haanstra
International Journal of Art & Design Education 39 (1), 153-175, 2020
452020
Digitális forradalom az oktatásban–perspektívák és dilemmák
G Molnár, M Turcsányi-Szabó, A Kárpáti
Magyar Tudomány 181 (1), 56-67, 2020
442020
E-learning in Europe-Results and Recommendations: Thematic Monitoring Under the Leonardo Da Vinci Programme
K Fahle
Bildung für Europa, 2003
402003
Mentoring for innovation: key factors affecting participant satisfaction in the process of collaborative knowledge construction in teacher training.
H Dorner, A Kárpáti
Journal of Asynchronous Learning Networks 14 (4), 63-77, 2010
382010
E-learning in Europe–Results and Recommendations
G Attwell, L Dirckinck-Holmfeld, P Fabian, A Kárpáti, P Littig
Retrieved January 12, 2006, 2003
342003
Közösségi média az oktatásban–Facebook-esettanulmányok
A Kárpáti, T Szálas, Á Kuttner
Iskolakultúra 22 (10), 11-42, 2012
332012
Firkák, formák, figurák: A vizuális nyelv fejlődése a kisgyermekkortól a serdülőkorig
K Andrea
Dialóg Campus, 2001
312001
Oktatási szoftverek minőségének vizsgálata
K Andrea
Új pedagógiai szemle 50 (3), 77-81, 2000
312000
Táblagépek alkalmazása az oktatásban: tanári tapasztalatok
L Kis-Tóth, L Borbás, A Kárpáti
Iskolakultúra 24 (9), 50-71, 2014
292014
Digitális pedagógia
K Andrea
Új pedagógiai szemle 4, 76-89, 1999
281999
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20