Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 39770 | 12715 |
h-index | 62 | 50 |
i10-index | 124 | 82 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Linda LaVonne PriceProfessor of Marketing, University of WyomingE-mail megerősítve itt: uwyo.edu
- Craig ThompsonProfessor of Marketing, University of Wisconsin at MadisonE-mail megerősítve itt: bus.wisc.edu
- Melea PressUniversity of GlasgowE-mail megerősítve itt: glasgow.ac.uk
- Søren AskegaardProfessor of marketing, University of Southern DenmarkE-mail megerősítve itt: sam.sdu.dk
- Julien CaylaAssociate Professor of Marketing, Nanyang Business SchoolE-mail megerősítve itt: ntu.edu.sg
- Risto MoisioCalifornia State University, Long BeachE-mail megerősítve itt: csulb.edu
- Delphine DIONESSEC Business SchoolE-mail megerősítve itt: essec.edu
- Dannie KjeldgaardProfessor, Dept of Business and Management, University of Southern DenmarkE-mail megerősítve itt: sam.sdu.dk
- Richard WilkAnthropology Department, Indiana UniversityE-mail megerősítve itt: indiana.edu
- Fleura BardhiProfessor of Marketing, Cass Business School, City, University of LondonE-mail megerősítve itt: city.ac.uk
- Hope SchauProfessor of Marketing, Paul Merage School, University of California IrvineE-mail megerősítve itt: ad.uci.edu
- Giana M. EckhardtProfessor of Marketing, King's College LondonE-mail megerősítve itt: kcl.ac.uk
- Albert M. Muñiz, Jr.Driehaus College of Business, DePaul UniversityE-mail megerősítve itt: depaul.edu
- Benjamin HartmannProfessor at School of Business, Economics, and Law ; University of GothenburgE-mail megerősítve itt: handels.gu.se
- Avinash MalsheUniversity of St Thomas, MNE-mail megerősítve itt: avinashmalshe.com
- Alejandro PlastinaIowa State UniversityE-mail megerősítve itt: iastate.edu
- Karen Norman KennedyUniversity of Alabama at Birmingham, University of New Orleans, University of South FloridaE-mail megerősítve itt: uab.edu
- Anu HelkkulaSenior Research Specialist, Research Ethics, Hanken School of Economics, FinlandE-mail megerősítve itt: hanken.fi
- Dwayne BallUniversity of Nebraska-LincolnE-mail megerősítve itt: unl.edu
- Markus GieslerProfessor of Marketing, York University, Schulich School of BusinessE-mail megerősítve itt: schulich.yorku.ca