Követés
Júlia Szőke PhD
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Managing Cultural Differences When Doing Business Internationally
J Szőke
International Journal of Business and Management Studies 2 (2), 349-357, 2013
62013
Culture's Strategic Role in SMEs' Cross-Border Relations
J Szőke, L Ablonczy-Mihályka
STRATEGIC MANAGEMENT: INTERNATIONAL JOURNAL OF STRATEGIC MANAGEMENT AND …, 2011
62011
Respect for Cultural Differences as a Competitive Strategy of Hungarian SMEs Doing Business with Austrians
J Szőke
Conference Proceedings Chapters, 100-110, 2014
52014
Kis-és középvállalatok határon átnyúló gazdasági kapcsolatai kulturális aspektusból
J Szőke
Doktori értekezés, Széchenyi István Egyetem, Győr, 2014
42014
The Psychic Distance Paradox in Case of Austro-Hungarian Business Cooperation
J Szőke
International Journal of Business and Management Studies 3 (2), 473-480, 2014
42014
Kultúraközi menedzsment aspektusok magyar kis-és középvállalatok példáján
J Szőke
Marketing & Menedzsment 49 (1), 58-70, 2015
32015
The Cultural Aspect of Austro-Hungarian Business Negotiations
J Szőke
International Journal of Business and Management Studies 4 (1), 47-52, 2015
32015
Sztereotípiák görbe tükre
S Júlia
Róbert Péter (szerk.): Gazdaság és morál: tiszta társadalom, tiszta gazdaság …, 2012
32012
Az interkulturális kompetencia szerepe a vezetői magatartásban
J Szőke, ZS Keszi
EFOP Tanulmánykötet I. - NEMZETI KULTÚRÁK ÉRTÉK- ÉS NORMAKÖZPONTÚ VIZSGÁLATA …, 2018
2*2018
Own Enterprise or Taking Over The Family Business? Which Factors Affect The Career Choice Intentions of Hungarian Higher Education Students?
N Kovács, A Reisinger, J Szőke
Selye E-Studies 8, 1-14, 2015
2*2015
Cultural sensitivity as an outcome of internationalization of higher education
J Szőke
EDULEARN21 Proceedings, 5940-5946, 2021
12021
Virtual proximity in distance education—The usage of a three-dimensional software
J Szőke, P Kecskés
2017 8th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2017
12017
INTERNATIONALISATION AND INTERCULTURAL COMPETENCE IN THE CONTEXT OF TERTIARY EDUCATION
J Szőke, A Tompos, L Ablonczy-Mihályka
Cudzie jazyky v premenách času VII. / Foreign Languages in Changing Times …, 2017
12017
BÍZZAK VAGY NE BÍZZAK?–A SZTEREOTÍPIÁK HATÁSA A VÁLLALATI KAPCSOLATOKRA
S Júlia, K Petra
Tompos Anikó, Ablonczyné Mihályka Lívia (szerk.):" Kitekintések-25 éves a …, 2015
12015
Cultural Sensitivity: a Competitive Advantage of Hungarian SMEs
J Szőke
Dernóczy-Polyák A.(szerk.) Kutatási jelentés 2, 641-651, 2020
2020
Determinants of Hungarian negotiators’ trust-level
J Szőke
Journal of Business and Retail Management Research 15 (1), 36-43., 2020
2020
A szervezeti elkötelezettség elméleti modelljei és mérése
A Tompos, J Szőke
NEMZETI KULTÚRÁK ÉRTÉK- ÉS NORMAKÖZPONTÚ VIZSGÁLATA – TANULMÁNYOK II., 40-52., 2020
2020
Factors influencing the trust-level of Hungarian negotiators in cross-cultural business contexts
J Szőke
The Business and Management Review 11 (1), 112-119., 2020
2020
Sztereotípiák a Kárpát-medencében
J Szőke
Baranyiné, Kóczy Judit; Fehér, Ágota (szerk.) Pedagógusképzés, oktatás a …, 2019
2019
Üzleti kommunikáció a kulturális sztereotípiák tükrében Business communication in view of cultural stereotypes
S JÚLIA
2019
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20