Követés
Mirkó Gáti
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Social media’s new role in marketing communication and its opportunities in online strategy building
É Markos-Kujbus, M Gáti
Institute of Marketing and Media, 1-17, 2013
502013
Nemzetközi marketing
G Rekettye, T Tóth, E Malota, T Csordás, M Gáti, Á Hofmeister Tóth, ...
Akadémiai Kiadó, 2015
482015
The attributes of social media as a strategic marketing communication tool
T Csordás, É Markos-Kujbus, M Gáti
Journalism and Mass Communication 4 (1), 48-71, 2014
442014
The new (marketing) role of firms as media content providers–the case of SME’s strategic social media presence
T Csordás, M Gáti
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 45 (2), 22-32, 2014
412014
Marketing decision-making in Hungarian SMEs
M Gáti, A Bauer
Trziste 31 (1), 39-59, 2019
162019
Investigating the impact of salespersons' use of technology and scoial media on their customer relationship performance in B2B settingsTECHNOLOGY AND SOCIAL MEDIA ON THEIR …
M Gáti, A Mitev, A Bauer
Trziste 30 (2), 2018
152018
A közösségi média mint online stratégiai eszköz
É Markos-Kujbus, M Gáti
122012
Kvalitatív megközelítés a kis-és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét
M Gáti, A Bauer
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 48 (12), 41-49, 2017
102017
A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában
AE Simay, M Gáti
Vezetéstudomány 48 (1), 61-69, 2017
102017
A kommunikáció információs meghatározottsága: Informá‐ciókeresés,-feldolgozás és-befogadás
K Dörnyei, T Csordás, M Gáti
Horváth D., Bauer A.(szerk.): Marketingkommuniká‐ció. Stratégia, új média …, 2013
102013
Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében–a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe
M Gáti, K Kolos
Vezetéstudomány 43, 91-97, 2012
92012
Kis-és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői–Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre= Influencing factors of small and medium-sized …
M Gáti
Budapesti Corvinus Egyetem, 2016
82016
A kis-és középvállalati marketing értelmezési tartománya–hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis-és középvállalatok?
M Gáti
SZTE GTK, 2014
82014
Kommunikációs csatornák és az innovációs magatartás hatása a bizalomra, valamint a vevőkapcsolati teljesítményre a személyes értékesítésben
A Bauer, Z Mitev Ariel, M Gáti
Vezetéstudomány 50 (9), 6-13, 2019
72019
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása–avagy egy holisztikus kis-és középvállalati marketing modell
M Gáti, AE Simay
72015
Marketingkutatások változásai-visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján
A Bauer, J Berács, M Gáti
VEZETÉSTUDOMÁNY 50 (12), 32-49, 2019
62019
" Lájk első látásra?"–Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében?(" Like at first sight?"–What inspires liking brands in online social …
M Gáti, T Csordás, É Markos-Kujbus
62015
KKV-k tartalom-és marketingkommunikációja a közösségi médiában
M Gáti, T Csordás
Budapesti Gazdasági Főiskola, 2013
62013
Perception of Privacy in the light of GDPR
M Gáti, AE Simay
Proceedings of the European Marketing Academy, 2020
52020
THE RELATIONSHIP BETWEEN INTERNATIONAL STUDENTS’SATISFACTION WITH GENERAL AND EDUCATIONAL FACILITIES AND THEIR REPEATED CHOICE CONCERNING THE HIGHER EDUCATIONAL DESTINATION
M Gáti, E Malota
EDULEARN17 Proceedings, 3753-3763, 2017
52017
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20