Mirkó Gáti
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
The New (Marketing) Role of Firms as Media Content Providers–The case of SME’s Strategic Social Media Presence
T Csordás, M Gáti
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 45 (2), 22-32, 2014
382014
Social media’s new role in marketing communication and its opportunities in online strategy building
É Markos-Kujbus, M Gáti
Institute of Marketing and Media, 1-17, 2013
352013
Nemzetközi marketing
G Rekettye, T Tóth, E Malota, T Csordás, M Gáti, Á Hofmeister Tóth, ...
Akadémiai Kiadó, 2015
342015
The Attributes of Social Media as a Strategic Marketing Communication Tool
T Csordás, É Markos-Kujbus, M Gáti
Journalism and Mass Communication 4 (1), 48-71, 2014
312014
A fogyasztói jelenlét és a nyilvánosság iránti attitűdök vizsgálata a mobil és közösségi médiában
AE Simay, M Gáti
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 48 (1), 61-69, 2017
112017
A közösségi média mint online stratégiai eszköz
É Markos-Kujbus, M Gáti
92012
INVESTIGATING THE IMPACT OF SALESPERSONS'USE OF TECHNOLOGY AND SOCIAL MEDIA ON THEIR CUSTOMER RELATIONSHIP PERFORMANCE IN B2B SETTINGS.
M Gáti, A Mitev, A Bauer
Trziste/Market 30 (2), 2018
82018
MARKETING DECISION-MAKING IN HUNGARIAN SMES.
M Gáti, A Bauer
Trziste/Market 31 (1), 2019
72019
Kvalitatív megközelítés a kis-és középvállalatok marketingdöntéseinek szervezeti értelmezéséhez, kiemelten kezelve a vállalatvezető szerepét
M Gáti, A Bauer
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 48 (12), 41-49, 2017
72017
A kommunikáció információs meghatározottsága: Információkeresés,-feldolgozás és–befogadás
K Dörnyei, T Csordás, M Gáti
Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, részvétel, 44-50, 2013
72013
Az elektronikus kereskedelem alkalmazása a hazai vállalatok körében-a piacorientáció és a marketingkörnyezet szerepe
M Gáti, K Kolos
Vezetéstudomány 43, 90-96, 2012
72012
Marketingkutatások változásai–visszatekintő elemzés egy tudományos folyóiratban megjelent publikációk alapján= Changes of research in marketing–Retrospective analysis based on …
A Bauer, J Berács, M Gáti
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 50 (12), 32-49, 2019
62019
Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében
AE Simay, M Gáti
62015
THE RELATIONSHIP BETWEEN INTERNATIONAL STUDENTS’SATISFACTION WITH GENERAL AND EDUCATIONAL FACILITIES AND THEIR REPEATED CHOICE CONCERNING THE HIGHER EDUCATIONAL DESTINATION
M Gáti, E Malota
EDULEARN17 Proceedings, 3753-3763, 2017
52017
Kis-és középvállalatok marketingtevékenységének befolyásoló tényezői–Különös tekintettel az online marketingtevékenységekre= Influencing factors of small and medium-sized …
M Gáti
Budapesti Corvinus Egyetem, 2016
52016
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása–avagy egy holisztikus kis-és középvállalati marketing modell
M Gáti, AE Simay
52015
" Lájk első látásra?"–Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében?(" Like at first sight?"–What inspires liking brands in online social …
M Gáti, T Csordás, É Markos-Kujbus
52015
A kis-és középvállalati marketing értelmezési tartománya–hogyan azonosítják és jellemzik marketingtevékenységüket a hazai kis-és középvállalatok?
M Gáti
SZTE GTK, 2014
52014
„Lájkolom őket, de ennék is náluk?”
É Markos-Kujbus, T Kiss, M Gáti, T Csordás
Aktivitásra buzdító kis-és középvállalati közösségimédia-tevékenységek …, 2015
42015
Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra= Digital and social media tools’ effects on the sales process
A Bauer, M Gáti, MA Alt
Selye János Egyetem, 2018
32018
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20