Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 3902 | 2202 |
h-index | 11 | 11 |
i10-index | 11 | 11 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Stephen P. BorgattiDept. of Management, University of Kentucky, LINKS Center for Social Network AnalysisE-mail megerősítve itt: uky.edu
- Giuseppe (Joe) LabiancaUniversity of Massachusetts AmherstE-mail megerősítve itt: isenberg.umass.edu
- Daniel S. HalginDepartment of Management, LINKS Center for Social Network Analysis, University of KentuckyE-mail megerősítve itt: uky.edu
- Travis J. GrosserUniversity of ConnecticutE-mail megerősítve itt: business.uconn.edu
- Blair KidwellProfessor of Marketing, University of North TexasE-mail megerősítve itt: unt.edu
- Brandon OfemUniversity of Missouri - St. LouisE-mail megerősítve itt: umsl.edu
- ajay mehraUniversity of Kentucky, LINKS CenterE-mail megerősítve itt: uky.edu
- Scott SoltisUniversity of Kentucky, LINKS Center for Social Network AnalysisE-mail megerősítve itt: uky.edu
- Theresa FloydUniversity of Montana College of BusinessE-mail megerősítve itt: mso.umt.edu