Follow
Csilla Marianna Szabó
Csilla Marianna Szabó
Tempus Public Foundation
Verified email at tpf.hu
Title
Cited by
Cited by
Year
Technophobia as a cultural and psychological phenomenon: Theoretical analysis
T Nestik, A Zhuravlev, P Eduard, SC Marianna, B Lioudmila, FP Piurcosky, ...
Interação-Revista De Ensino, Pesquisa E Extensão 20 (1), 266-281, 2018
202018
Causes of early school leaving in secondary education
CM Szabó
Journal of Applied Technical and Educational Sciences 8 (4), 54-76, 2018
122018
Módszertani megújulás a felsőoktatásban: Az új oktatói szerepnek megfelelő oktatásmódszertani megközelítés
I András, M Rajcsányi-Molnár, A Bacsa-Bán, L Balázs, IP Németh, ...
DUNAKAVICS 4 (6), 25-62, 2016
102016
Digital competence of teachers: How do we teach generation Z?
CM Szabó
East West Cohesion III : Strategical study volumes, 197-206, 2019
92019
A serdülök kockázatviselkedése az interneten – mit gondolnak a jelenségről a pedagógusok?
CM Szabó
SZEMÉLYKÖZI ÉS MÉDIAKOMMUNIKÁCIÓS TUDATOSSÁG AZ ISKOLÁBAN, 79-91, 2020
8*2020
Revealing the reasons leading to students’ drop-out at the College of Dunaújváros
CM Szabó, A Bacsa-Bán
Practice and theory in systems of education 10 (1), 81-96, 2015
72015
Tanuláselméletek és az új generációk sajátosságainak vizsgálata a tanulási eredmények alapján
I András, M Rajcsányi-Molnár, A Bacsa-Bán, L Balázs, IP Németh, ...
I. Kárpát-medencei Oktatási Konferencia, (Nagyvárad, 2016
6*2016
The Methods and IT-Tools Used in Higher Education Assessed in the Characteristics and Attitude of Gen Z
CMSOBB Nagy
Acta Polytechnica Hungarica 18 (1), 121-140, 2021
52021
THE TRUTH IS OUT THERE: BELIEFS VS. SELF-BELIEFS ABOUT GENERATION Z
CM Szabó
Horák, Rita; Kovács, Cintia; Námesztovszki, Zsolt; Takács, Márta (szerk.) Új …, 2020
42020
Cross-cultural aspects - attitudes towards new technologies
T Nestik, E Patrakov, CM Szabó, L Batourina, F Pelloso Piurcosky, ...
III. East-West Cohesion International Scientific Conference, 20, 2018
42018
Pályakezdőkkel szemben támasztott vállalati elvárások vizsgálata a kimeneti kompetenciák tükrében
CM Szabó, L Balázs
Journal of Applied Technical and Educational Sciences 10 (1), 3-18, 2020
32020
ПОВЕДЕНИЕ ПОДРОСТКОВ – АКТИВНЫХ ПОЛЬЗОВАТЕЛЕЙ ИНТЕРНЕТА: РЕЗУЛЬТАТЫ ИССЛЕДОВАНИЯ ПЕДАГОГОВ ВЕНГРИИ И РОССИИ
CM Szabó
ЭКОПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ИССЛЕДОВАНИЯ-6: ЭКОЛОГИЯ ДЕТСТВА И ПСИХОЛОГИЯ УСТОЙЧИВОГО …, 2020
32020
Áthidalható-e a szakadék az oktatásban a digitális bennszülöttek és a digitális bevándorlók között?
CM Szabó
A kommunikáció oktatása 11: Generációs kérdések a kommunikációs …, 2019
3*2019
Reduce student dropout and support their success: complex program in higher education
CM Szabó
East - West cohesion II. : Strategical study volumes, 37-46, 2018
22018
Challenges of Hungarian higher education institutions in meeting international student needs
CM Szabó
Dimensions, diversity, and directions in ELT, 13-22, 2018
22018
Pilot Nyelvi Projekt a Dunaújvárosi Egyetemen
CM Szabó
Felsőoktatás, életen át tartó tanulás és az ENSZ fenntartható fejlesztési …, 2017
2*2017
A munkaerőpiac elvárása: idegennyelv-tudás
SC Marianna, M Flóra
András István–Rajcsányi-Molnár Mónika–Németh István (szerk.): Nyelvi terek …, 2015
22015
Egy japán eredetű szubkultúra: az animék és a mangák világa
CM Mátóné Szabó
ISKOLAKULTÚRA 19 (12), 3-22, 2009
22009
Ok, boomer! Ok, zapper? – avagy a generációs sztereotípiák nyomában
CM Szabó, E Csikósné Maczó
TRAINING AND PRACTICE 19 (1-2), 49-57, 2021
1*2021
A COVID-19 miatt bevezetett online távoktatás hatékonysága a középiskolás tanulók szemszögéből
CM Szabó
Journal of Applied Technical and Educational Sciences 10 (4), 67-86, 2020
12020
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20