Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 3117 | 2067 |
h-index | 23 | 20 |
i10-index | 26 | 24 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Stefan MayerAssistant Professor of Marketing Analytics, University of TübingenE-mail megerősítve itt: uni-tuebingen.de
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityE-mail megerősítve itt: time.rwth-aachen.de
- Aparna LabrooNorthwestern UniversityE-mail megerősítve itt: kellogg.northwestern.edu
- Thorsten StaakeFull Professor, Chair of Information Systems and Energy Efficient Systems, University of BambergE-mail megerősítve itt: uni-bamberg.de
- Klemens KnöferleAssociate Professor, BI Norwegian Business SchoolE-mail megerősítve itt: bi.no
- Harald J. van HeerdeUniversity of New South WalesE-mail megerősítve itt: unsw.edu.au
- Rolf ReberProfessor of Cognitive Psychology, University of OsloE-mail megerősítve itt: psykologi.uio.no
- Thomas OtterProfessor of Marketing, Goethe University, FrankfurtE-mail megerősítve itt: marketing.uni-frankfurt.de
- Max J. PachaliAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: tilburguniversity.edu
- Philipp ScharfenbergerInstitute for Mobility / Institute for Marketing and Customer Insight, University of St.GallenE-mail megerősítve itt: unisg.ch
- Torsten BornemannProfessor of Marketing, Goethe University FrankfurtE-mail megerősítve itt: wiwi.uni-frankfurt.de
- Reto HofstetterProfessor of Marketing, University of LucerneE-mail megerősítve itt: unilu.ch
Követés
Jan R. Landwehr
Professor of Marketing, Goethe University Frankfurt
E-mail megerősítve itt: wiwi.uni-frankfurt.de - Kezdőlap