Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 5961 | 1778 |
h-index | 26 | 14 |
i10-index | 38 | 18 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése0 cikk
2 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Thomas GruenProfessor of Marketing, University of New HampshireE-mail megerősítve itt: unh.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: tilburguniversity.edu
- Joerg S HofstetterKEDGE Business School & International Forum on Sustainable Value ChainsE-mail megerősítve itt: kedgebs.com
- Nirmalya KumarLee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management UniversityE-mail megerősítve itt: smu.edu.sg
- Sundar BharadwajCoca Cola Company Chair Professor of Marketing, University of GeorgiaE-mail megerősítve itt: uga.edu
- Prashant KaleProfessor Strategy Rice UniversityE-mail megerősítve itt: rice.edu
- Christian TerwieschThe Wharton SchoolE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Marcelo Olivaresuniversidad de chileE-mail megerősítve itt: uchile.cl