Attila Kajos
Attila Kajos
Assistant Lecturer, Corvinus Business School
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
BEYOND REALITY–THE POSSIBILITIES OF AUGMENTED REALITY IN CULTURAL AND HERITAGE TOURISM
A Kajos, E Bányai
2nd International Tourism and Sport Management Conference 1, 120-125, 2013
16*2013
Validation of the Hungarian Sport Motivation Scale (H-SMS)
R Paic, A Kajos, B Meszler, P Gyöngyvér
Cognition, Brain, Behavior 21 (4), 275-291, 2017
142017
A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű SPEEDE-H skála validációja és néhány eredménye
A Kajos, G Prisztóka, R Paic
Vezetéstudomány / Budapest Management Review 48 (10), 19-31, 2017
132017
A MARKETINGSZEMLÉLET ÉS A HR TALÁLKOZÁSA: A MUNKÁLTATÓI MÁRKAÉPÍTÉS ÉRTELMEZÉSE, IRODALMA ÉS KUTATÁSI IRÁNYAI.
A KAJOS, B BÁLINT
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 45 (6), 2014
132014
Factors of success. Attitude differences of one Hungarian and one Serbian team's youth handball players
R Paic, G Prisztóka, A Kajos
Applied Studies in Agribusiness and Commerce-APSTRACT 7 (1), 113-116, 2013
122013
The challenges of a multicultural university environment in the area of crisis
G Pozsgyi, A Kajos, T Németh
Culture in/and Crisis, V. Annual Conference of the University Network of the …, 2011
72011
A sportgazdaságtani kutatások nemzetközi és hazai fejlődése= The historical development of sport business research in Hungary and beyond
K András, Z Havran, A Kajos, M Kozma, T Máté, Á Szabó
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 50 (12), 136-148, 2019
52019
How to develop the intercultural competence of Hungarian students
T Németh, A Kajos
Porta Lingua, 155-164, 2014
32014
„Valóságos csoda–Az augmented reality és a marketing kapcsolódási pontjai” In: Paradigma-és stratégiaváltási kényszer a gazdaságban, Svéhlik (szerk.) VI. KHEOPS Tudományos …
A Kajos, E Bányai
32011
Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait?–A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása= Why do we follow …
A Kajos
Selye János Egyetem, 2018
22018
Sport Management research in Hungary: A content analysis of the past 25 years
A Kajos
Presentation at the World Association for Sport Management Inaugural Conference, 2014
22014
A Magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei
P Róbert, K Attila, M Balázs, P Gyöngyvér
Magyar Pszichológiai Szemle 73 (2), 159-182, 2018
12018
The two methods of teaching swimming in hungarian schools
Z Kovács, F Tóvári, G Prisztóka, A Kajos
Motricidade 14 (2), 151-152, 2018
12018
A magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei= The Validation and Resuts of the Hungarian Sport Motivation Scale (H-SMS)
R Paic, A Kajos, B Meszler, G Prisztóka
Magyar Pszichológiai Szemle 73 (2), 159-182, 2018
12018
Attitude comparison of one Hungarian and one Serbian team’s youth male handball players.
R Paic, A Kajos, M Djukic, D Korovljev, G Prisztóka
EQOL Journal of Science in Sport 4 (2), 23-30, 2013
12013
Sportolók fogyasztói márkaértéke: konceptuális modellje, dimenzióinak mérése és hatása a szurkolók fogyasztói magatartásra
K Attila
2020
Short term and long term motives for the internationalization of marathon events
Z Havran, M Kozma, M Tünde, K ANDRÁS, A KAJOS, Z KYNSBURG, ...
Pamukkale Journal of Sport Sciences 11 (3), 1-19, 2020
2020
Sportolók fogyasztói márkaértéke – konceptuális modellje, dimenzióinak mérése és hatása a szurkolók fogyasztói magatartásra
A Kajos
Pécsi Tudományegyetem Gazdálkodástani Doktori Iskola, 2020
2020
Nemzetközi sportrendezvények szerepe a városfejlesztésben és a sportolási szokásokra vonatkozóan
K András, T Máté, Z Havran, A Kajos
Magyar Sporttudományi Szemle 21 (83), 13-22, 2020
2020
A SPORTGAZDASÁGTANI KUTATÁSOK NEMZETKÖZI ÉS HAZAI FEJLŐDÉSE.
A KRISZTINA, H ZSOLT, K ATTILA, K MIKLÓS, M TÜNDE, S ÁGNES
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 50 (12), 2019
2019
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20