Követés
Attila Kajos
Attila Kajos
Associate Professor, Head of Department, Corvinus University of Budapest Department of Business Stud
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
BEYOND REALITY–THE POSSIBILITIES OF AUGMENTED REALITY IN CULTURAL AND HERITAGE TOURISM
A Kajos, E Bányai
2nd International Tourism and Sport Management Conference 1, 120-125, 2013
38*2013
A nézőtéri sportfogyasztás motivációit mérő, magyar nyelvű SPEEDE-H skála validációja és néhány eredménye
A Kajos, G Prisztóka, R Paic
Vezetéstudomány / Budapest Management Review 48 (10), 19-31, 2017
322017
A marketingszemlélet és a HR találkozása-A munkáltatói márkaépítés értelmezése, irodalma és kutatási irányai
A Kajos, B Bálint
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 45 (6), 69-79, 2014
232014
Validation of the Hungarian Sport Motivation Scale (H-SMS)
R Paic, A Kajos, B Meszler, P Gyöngyvér
Cognition, Brain, Behavior 21 (4), 275-291, 2017
212017
A Magyar nyelvű sportmotivációs skála (H-SMS) validációja és eredményei
R Paic, A Kajos, B Meszler, G Prisztóka
Magyar Pszichológiai Szemle 73 (2), 159-182, 2018
202018
The challenges of a multicultural university environment in the area of crisis
G Pozsgyi, A Kajos, T Németh
Culture in/and Crisis, V. Annual Conference of the University Network of the …, 2011
132011
Factors of success. Attitude differences of one Hungarian and one Serbian team's youth handball players
R Paic, G Prisztóka, A Kajos
Applied Studies in Agribusiness and Commerce-APSTRACT 7 (1), 113-116, 2013
122013
A sportgazdaságtani kutatások nemzetközi és hazai fejlődése= The historical development of sport business research in Hungary and beyond
K András, Z Havran, A Kajos, M Kozma, T Máté, Á Szabó
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 50 (12), 136-148, 2019
112019
How to develop the intercultural competence of Hungarian students
T Németh, A Kajos
Porta Lingua, 155-164, 2014
72014
A munkahelyi mozgásprogramok szervezeti és egyéni oldala: Előnyök, értékteremtő tényezők, motivációk
Á Szabó, A Kajos
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 54 (4), 54-68, 2023
32023
Sportolók fogyasztói márkaértéke: konceptuális modellje, dimenzióinak mérése és hatása a szurkolók fogyasztói magatartásra
K Attila
32020
„Sport–Érték” kutatás, 2020
A Krisztina, H Zsolt, K Attila, K Zoltán, K Miklós, M Tünde, S Ágnes
Budapesti Corvinus Egyetem Vállalatgazdaságtani Intézet, Budapest, 2020
32020
Miért követjük a sportolók közösségi média (márka) oldalait?–A sportolói (márka) oldalak követési motivációinak mérésére alkalmas magyar skála kialakítása= Why do we follow …
A Kajos
Selye János Egyetem, 2018
32018
The two methods of teaching swimming in hungarian schools
Z Kovács, F Tóvári, G Prisztóka, A Kajos
Motricidade 14 (2), 151-152, 2018
32018
Sport management research in Hungary: A content analysis of the past 25 years
A Kajos
Presentation at the World Association for Sport Management Inaugural Conference, 2014
32014
„Valóságos csoda–Az augmented reality és a marketing kapcsolódási pontjai” In: Paradigma-és stratégiaváltási kényszer a gazdaságban, Svéhlik (szerk.) VI. KHEOPS Tudományos …
A Kajos, E Bányai
32011
Which factors can be used to persuade managers to start workplace physical activity programmes and what motivates employees to participate? A Hungarian study on goals, effects …
Á Szabó, A Kajos
Sport, Business and Management: An International Journal 14 (2), 287-308, 2024
22024
Sportolók fogyasztói márkaértéke – konceptuális modellje, dimenzióinak mérése és hatása a szurkolók fogyasztói magatartásra
A Kajos
Pécsi Tudományegyetem Gazdálkodástani Doktori Iskola, 2020
22020
Legend of leagues: heterogeneity in the revenue structure of European national leagues
Z Havran, A Kajos, B Mazzag
Sport, Business and Management: An International Journal 14 (2), 188-210, 2024
12024
Social Perception and Attitude Towards International Sporting Events of Local Residents
T Máté, A Kajos
Journal of Tourism and Services 14 (27), 118-135, 2023
12023
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20