Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 2466 | 1856 |
h-index | 17 | 16 |
i10-index | 23 | 21 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Catrin FinkenauerUtrecht UniversityE-mail megerősítve itt: uu.nl
- Mariek M. P. Vanden AbeeleAssociate Professor in Digital Culture, imec-mict-UGent, Ghent University, BelgiumE-mail megerősítve itt: ugent.be
- Emiel KrahmerTilburg UniversityE-mail megerősítve itt: uvt.nl
- Jan PottersProfessor of Economics, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: uvt.nl
- Alexander Peter SchoutenAssociate Professor of Business Communication and Digital Media, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: uvt.nl
- Wilco W van DijkProfessor of Psychology, Leiden UniversityE-mail megerősítve itt: fsw.leidenuniv.nl
- Joris LammersProfessor Political Psychology, Social Cognition Center Cologne (SoCCCo), University of CologneE-mail megerősítve itt: uni-koeln.de
- Marjolijn L. AntheunisFull Professor Communication and Technology, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: uvt.nl
- Sander BegeerProfessor, Vrije Universiteit AmsterdamE-mail megerősítve itt: vu.nl
- Debby DamenTilburg UniversityE-mail megerősítve itt: uvt.nl
- Marielle StelAssociate Professor of Psychology, University of TwenteE-mail megerősítve itt: utwente.nl
- Evan PolmanAssociate Professor of Marketing, University of Wisconsin-MadisonE-mail megerősítve itt: bus.wisc.edu