András István Kun
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
The relationship between intelligence, emotional intelligence, personality styles and academic success
M Kiss, Á Kotsis, A Kun
Business Education & Accreditation 6 (2), 23-34, 2014
242014
A comparison of self versus tutor assessment among Hungarian undergraduate business students
AI Kun
Assessment & Evaluation in Higher Education 41 (3), 350-367, 2016
162016
The impacts of trademarks and patents on labour productivity in the knowledge-intensive business service sectors
D Máté, AI Kun, V Fenyves
Amfiteatru Economic Journal 18 (41), 104-119, 2016
112016
Frissdiplomások foglalkoztatásának jellemzői az agrárgazdaságban
K Dajnoki, AI Kun
GAZDÁLKODÁS: Scientific Journal on Agricultural Economics 60 (80-2017-662 …, 2016
102016
Deconstructing attitudes towards immigrant workers among Hungarian employees and higher education students
K Dajnoki, D Máté, V Fenyves, AI Kun
Sustainability 9 (9), 1639, 2017
82017
ANALYSING ORGANIZATIONAL CHANGES–THE CONNECTION BETWEEN THE SCALE OF CHANGE AND EMPLOYEES‟ ATTITUDES
M Ujhelyi, EH Barizsné, AI Kun
The Annals of The University of Oradea, 1191, 2015
82015
Oktatási jelzés és szűrés a munkaerőpiacon–az empirikus vizsgálatok tanulságai
AI Kun
Competitio 12 (2), 39-60, 2013
82013
Szervezeti kultúra vizsgálata OCAI modellel a debreceni egyetem műszaki menedzser hallgatói körében
M Ujhelyi, AI Kun
International Journal of Engineering and Management Sciences 1 (1), 1-8, 2016
62016
Szervezeti változásokat kiváltó tényezők empirikus vizsgálata= An empirical analysis of trigger events toward organizational changes
M Ujhelyi, AI Kun
Taylor 8 (2), 36-43, 2016
52016
The effect of ‘organic’labels on consumer perception of chocolates
M Kiss, E Kontor, A Kun
The Annals of the University of Oradea Economic Sciences 24, 448-457, 2015
52015
The sheepskin effect in the Hungarian labour market 2010-2012: Analysis of data from the Hungarian graduate tracking system
A Kun
Annals of the University of Oradea: Economic Science 23 (1), 492-499, 2014
52014
How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?
A Kapitány, M Kiss, A Kun
Tudás–Tanulás–Szabadság Neveléstudományi Konferencia, Cluj-Napoca, Romania …, 2014
52014
Az oktatási sorting elmélet és empirikus tesztelésének problémái
AI Kun
PhD, 2009
52009
Önértékelés és teljesítmény az üzleti felsőoktatásban= Self-evaluation and academic performance of business students in higher education
AI Kun
TAYLOR 8 (3), 112-119, 2016
42016
Cultural fit and academic performance of higher education students
AI Kun, M Ujhelyi
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 49 (11), 12-23, 2018
32018
A Comparison of self-vs. tutor assessment among Hungarian undergraduate business students
AI Kun
Assessment & Evaluation in Higher Education, doi 10 (0260293), 8.2015, 2015
32015
The effect of personality on academic performance: Evidence from two university majors
A Kun, M Kiss, A Kapitány
Business Education & Accreditation 7 (1), 13-24, 2015
32015
Does the repetitive use of the same test in consecutive examination sessions facilitate cheating? (http://dx.doi.org/10.1080/02602938.2014.977845)
AI Kun
Assessment & Evaluation in Higher Education 40 (8), 1159-1181, 2014
3*2014
Az Észak-alföldi Régió kis-, és középvállalkozásainak, valamint nagyvállalkozásainak körében végzett oktatási igényfelmérések összehasonlításának első tanulságai.„
AI Kun, Á Kotsis
Modellértékű kutatás a Debreceni Egyetemen”(Lovarda Egyetemi Kulturalis és …, 2008
32008
Students’ perception of organization culture at a faculty of science and technology
M Ujhelyi, AI Kun, J Hanesz
Studia Universitatis „Vasile Goldiş” Arad, Seria Ştiinţe Economice 27 (1), 41-54, 2017
22017
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20