The relationship between intelligence, emotional intelligence, personality styles and academic success M Kiss, Á Kotsis, A Kun Business Education & Accreditation 6 (2), 23-34, 2014 | 44 | 2014 |
A comparison of self versus tutor assessment among Hungarian undergraduate business students AI Kun Assessment & Evaluation in Higher Education 41 (3), 350-367, 2016 | 26 | 2016 |
Frissdiplomások foglalkoztatásának jellemzői az agrárgazdaságban K Dajnoki, AI Kun GAZDÁLKODÁS: Scientific Journal on Agricultural Economics 60 (4), 289-304, 2016 | 24 | 2016 |
Cultural fit and academic performance of higher education students AI Kun, M Ujhelyi Vezetéstudomány-Budapest Management Review 49 (11), 12-23, 2018 | 17 | 2018 |
Deconstructing attitudes towards immigrant workers among Hungarian employees and higher education students K Dajnoki, D Máté, V Fenyves, AI Kun Sustainability 9 (9), 1639, 2017 | 15 | 2017 |
The impact of factors on information sharing: An application of meta-analysis CT Diem Le, M Pakurár, IA Kun, J Oláh Plos one 16 (12), e0260653, 2021 | 14 | 2021 |
The impacts of trademarks and patents on labour productivity in the knowledge-intensive business service sectors D Máté, AI Kun, V Fenyves Amfiteatru Economic Journal 18 (41), 104-119, 2016 | 14 | 2016 |
The effect of ‘organic’labels on consumer perception of chocolates M Kiss, E Kontor, A Kun The Annals of the University of Oradea Economic Sciences 24, 448-457, 2015 | 11 | 2015 |
Oktatási jelzés és szűrés a munkaerőpiacon–az empirikus vizsgálatok tanulságai AI Kun Competitio 12 (2), 39-60, 2013 | 11 | 2013 |
COVID-19–Koronavírus-válság második fázis: kihívások és HR válaszok: Magyarország 2020, augusztus-november: kutatási jelentés J Poór, G Balogh, K Dajnoki, M Karoliny, AI Kun, S Szabó Szent István Egyetem Menedzsment és HR Kutató Központ, 2020 | 9 | 2020 |
ANALYSING ORGANIZATIONAL CHANGES–THE CONNECTION BETWEEN THE SCALE OF CHANGE AND EMPLOYEES’ATTITUDES M Ujhelyi, EH Barizsné, AI Kun Annals of The University of Oradea, Economic Science Series 24 (1), 1191-1198, 2015 | 9 | 2015 |
The sheepskin effect in the Hungarian labour market 2010-2012: Analysis of data from the Hungarian graduate tracking system A Kun Annals of the University of Oradea: Economic Science 23 (1), 492-499, 2014 | 9 | 2014 |
Students’ perception of organization culture at a faculty of science and technology M Ujhelyi, AI Kun, J Hanesz Studia Universitatis Vasile Goldiș Arad, Seria Științe Economice 27 (1), 41-54, 2017 | 8* | 2017 |
HR kihívások járványhelyzetben–A KoronaHR országos kutatás eredményei K Dajnoki, AI Kun Magyar Gerontológia 12, 25-26, 2020 | 7 | 2020 |
Szervezeti kultúra vizsgálata OCAI modellel a debreceni egyetem műszaki menedzser hallgatói körében M Ujhelyi, AI Kun International Journal of Engineering and Management Sciences 1 (1), 1-8, 2016 | 7 | 2016 |
Szervezeti változásokat kiváltó tényezők empirikus vizsgálata= An empirical analysis of trigger events toward organizational changes M Ujhelyi, AI Kun Taylor 8 (2), 36-43, 2016 | 7 | 2016 |
The effect of personality on academic performance: Evidence from two university majors A Kun, M Kiss, A Kapitány Business Education & Accreditation 7 (1), 13-24, 2015 | 7 | 2015 |
Tudják-e a hallgatók, hogy mennyit (nem) tudnak?–A Dunning–Kruger-hatás vizsgálata üzleti szakokon tanuló felsőoktatási szakképzéses hallgatók körében AI Kun, J Boros, Á Kotsis Marketing & Menedzsment 56 (3), 7-20, 2022 | 6 | 2022 |
A leendő munkavállalás hallgatói szemmel: Egy a debreceni egyetem alapszakos hallgatói körében végzett felmérés eredményei Z Kiss, EB Hadházi, AI Kun Taylor 9 (1), 183-190, 2017 | 6 | 2017 |
A társadalmi tőke elméletei és szerepe a gazdasági folyamatokban KA István Kotsis Ágnes-Polónyi István (szerk.): Innováció és felsőoktatás, Competitio …, 2010 | 6 | 2010 |