András István Kun
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
The relationship between intelligence, emotional intelligence, personality styles and academic success
M Kiss, Á Kotsis, A Kun
Business Education & Accreditation 6 (2), 23-34, 2014
242014
A comparison of self versus tutor assessment among Hungarian undergraduate business students
AI Kun
Assessment & Evaluation in Higher Education 41 (3), 350-367, 2016
162016
Frissdiplomások foglalkoztatásának jellemzői az agrárgazdaságban
K Dajnoki, AI Kun
GAZDÁLKODÁS: Scientific Journal on Agricultural Economics 60 (80-2017-662 …, 2016
122016
The impacts of trademarks and patents on labour productivity in the knowledge-intensive business service sectors
D Máté, AI Kun, V Fenyves
Amfiteatru Economic Journal 18 (41), 104-119, 2016
122016
Deconstructing attitudes towards immigrant workers among Hungarian employees and higher education students
K Dajnoki, D Máté, V Fenyves, AI Kun
Sustainability 9 (9), 1639, 2017
82017
ANALYSING ORGANIZATIONAL CHANGES–THE CONNECTION BETWEEN THE SCALE OF CHANGE AND EMPLOYEES’ATTITUDES
M Ujhelyi, EH Barizsné, AI Kun
Annals of The University of Oradea, Economic Science Series 24 (1), 1191-1198, 2015
82015
Oktatási jelzés és szűrés a munkaerőpiacon–az empirikus vizsgálatok tanulságai
AI Kun
Competitio 12 (2), 39-60, 2013
82013
Szervezeti kultúra vizsgálata OCAI modellel a debreceni egyetem műszaki menedzser hallgatói körében
M Ujhelyi, AI Kun
International Journal of Engineering and Management Sciences 1 (1), 1-8, 2016
52016
Szervezeti változásokat kiváltó tényezők empirikus vizsgálata= An empirical analysis of trigger events toward organizational changes
M Ujhelyi, AI Kun
Taylor 8 (2), 36-43, 2016
52016
The effect of ‘organic’labels on consumer perception of chocolates
M Kiss, E Kontor, A Kun
The Annals of the University of Oradea Economic Sciences 24, 448-457, 2015
52015
The sheepskin effect in the Hungarian labour market 2010-2012: Analysis of data from the Hungarian graduate tracking system
A Kun
Annals of the University of Oradea: Economic Science 23 (1), 492-499, 2014
52014
How Do Student Personality Types Contribute to the Academic Success in the Hungarian Business Higher Education?
A Kapitány, M Kiss, A Kun
Tudás–Tanulás–Szabadság Neveléstudományi Konferencia, Cluj-Napoca, Romania …, 2014
52014
Önértékelés és teljesítmény az üzleti felsőoktatásban= Self-evaluation and academic performance of business students in higher education
AI Kun
TAYLOR 8 (3), 112-119, 2016
42016
Az oktatási sorting elmélet és empirikus tesztelésének problémái
AI Kun
PhD Értekezés, Debreceni Egyetem, Közgazdaságtudományi Doktori Iskola, 2009
42009
Cultural fit and academic performance of higher education students
AI Kun, M Ujhelyi
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 49 (11), 12-23, 2018
32018
Students′ Perception of Organization Culture at a Faculty of Science and Technology
M Ujhelyi, A Kun, J Hanesz
Studia Universitatis „Vasile Goldis” Arad–Economics Series 27 (1), 41-54, 2017
32017
A Comparison of self-vs. tutor assessment among Hungarian undergraduate business students
AI Kun
Assessment & Evaluation in Higher Education, doi 10 (0260293), 8.2015, 2015
32015
The effect of personality on academic performance: Evidence from two university majors
A Kun, M Kiss, A Kapitány
Business Education & Accreditation 7 (1), 13-24, 2015
32015
Does the repetitive use of the same test in consecutive examination sessions facilitate cheating? (http://dx.doi.org/10.1080/02602938.2014.977845)
AI Kun
Assessment & Evaluation in Higher Education 40 (8), 1159-1181, 2014
3*2014
Az Észak-alföldi Régió kis-, és középvállalkozásainak, valamint nagyvállalkozásainak körében végzett oktatási igényfelmérések összehasonlításának első tanulságai.„
AI Kun, Á Kotsis
Modellértékű kutatás a Debreceni Egyetemen”(Lovarda Egyetemi Kulturalis és …, 2008
32008
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20