Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 9974 | 2129 |
h-index | 48 | 21 |
i10-index | 142 | 38 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése1 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityE-mail megerősítve itt: time.rwth-aachen.de
- Tim Oliver BrexendorfApl Professor of Marketing, WHU - Otto Beisheim School of ManagementE-mail megerősítve itt: whu.edu
- Felicitas MorhartProfessor of Marketing, Faculty of Business and Economics (HEC), University of LausanneE-mail megerősítve itt: unil.ch
- Benjamin von WalterProfessor of Marketing, Eastern Switzerland University of Applied SciencesE-mail megerősítve itt: ost.ch
- Jörg FinsterwalderProfessor of Marketing, University of CanterburyE-mail megerősítve itt: canterbury.ac.nz
- Hubert OesterleProfessor of Business EngineeringE-mail megerősítve itt: unisg.ch
- Martin EisendEuropean University ViadrinaE-mail megerősítve itt: europa-uni.de
- Jelena SpanjolProfessor, Ludwig-Maximilians-Universität (LMU) München, Institute for Innovation ManagementE-mail megerősítve itt: lmu.de
- René AlgesheimerProfessor of Marketing and Market Research, University of ZurichE-mail megerősítve itt: business.uzh.ch
- Thomas DyllickInstitute for Business Sustainability, Lucerne/Professor emeritus at University of St.GallenE-mail megerősítve itt: unisg.ch
- Sabine EinwillerProfessor, University of ViennaE-mail megerősítve itt: univie.ac.at
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementE-mail megerősítve itt: unisg.ch
Követés
Torsten Tomczak
Professor of Marketing, University of St. Gallen
E-mail megerősítve itt: unisg.ch - Kezdőlap