Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 4548 | 3214 |
h-index | 29 | 25 |
i10-index | 40 | 37 |
Társszerzők
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Beth FossenAssistant Professor of Marketing and Eli Lilly and Company Faculty Fellow, Indiana UniversityE-mail megerősítve itt: indiana.edu
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityE-mail megerősítve itt: gsb.columbia.edu
- Chang Hee ParkSchool of Management, Binghamton University (SUNY)E-mail megerősítve itt: binghamton.edu
- Michael BraunSouthern Methodist UniversityE-mail megerősítve itt: smu.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityE-mail megerősítve itt: tilburguniversity.edu
- Yuchi ZhangSanta Clara UniveristyE-mail megerősítve itt: scu.edu
- Michelle AndrewsAssistant Professor of Marketing, Emory UniversityE-mail megerősítve itt: emory.edu
- Robert KentUniversity of DelawareE-mail megerősítve itt: udel.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonE-mail megerősítve itt: bus.wisc.edu
- Patti WilliamsWharton School, University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Joann PeckProfessor of Marketing, University of Wisconsin - MadisonE-mail megerősítve itt: bus.wisc.edu
- Ken GoldsteinProfessor, Department of Politics, University of San FranciscoE-mail megerősítve itt: usfca.edu
Követés
David Schweidel
Goizueta Business School, Emory University
E-mail megerősítve itt: emory.edu - Kezdőlap