Követés
Veronika Keller
Veronika Keller
E-mail megerősítve itt: sze.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Klaszterképzés evési magatartás alapján–Fókuszban a generációk
A Dernóczy-Polyák, V Keller
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 48 (3), 28-38, 2017
102017
The Sales Promotion Activities of Small Independent Retailers in Hungary.
L Józsa, V Keller
International Journal of Business Insights & Transformation 5 (3), 2012
82012
Élelmiszer-vásárlási szokások a koronavírusjárvány második hullámában
V Keller, P Huszka
GAZDÁLKODÁS: Scientific Journal on Agricultural Economics 65 (80-2021-943 …, 2021
62021
Vizsgálat női menedzserek innovációt generáló tevékenységéről
MK Szombathelyi, V Keller
Marketing & Menedzsment 45 (4), 4-14, 2011
62011
Fiatalok sportolási szokásai generációs megközelítésben, In
V Keller, A Dernóczy-Polyák
Kautz Konferencia 2017 „Sport–Gazdaság–Turizmus, 9, 2017
52017
Étkezési stílusok Magyarországon-Az evési magatartás mérési módszerei
I Ercsey, A Dernóczy-Polyák, V Keller
Bíró-Szigeti, Sz., Petruska, I., Szalkai, Zs., Kovács, I. & Magyar, M.(szerk …, 2015
52015
Segmenting Hungarian people based on healthy eating
V Keller
Applied Studies in Agribusiness and Commerce 13 (3-4), 65-72, 2019
32019
Eating styles of young females in Azerbaijan
V Keller, A Dernóczy-Polyák, R Alasgarova
International Review on Public and Nonprofit Marketing 16 (1), 43-60, 2019
32019
Étkezési stílus módszertani megközelítésben: kontrollálatlan evés vagy érzelmi evés?
A Dernóczky-Polyák, V Keller
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing 11 (1-2), 3-8, 2015
32015
Consumer Attitude Toward E-Advertising from an Intercultural Perspective
JVVV Keller
Tér-Gazdaság-Ember Journal, 2021
22021
Evési magatartás vizsgálata a DEBQ skála alapján komplex megközelítésben, avagy az evési stílusok és a háttérváltozók közötti kapcsolat vizsgálata
A Dernóczy-Polyák, V Keller, I Ercsey
Marketing & Menedzsment 51 (3), 50-61, 2017
22017
Sustainable health–emotional eating or cognitive control
V Keller, A DErNÓcZY-PoLYÁK
Tér, Gazdaság, Ember 4, 63-90, 2015
22015
Online marketing lehetőségek és kihívások az autószerelők piacán
A Kurucz, D Pete, V Keller
Marketing & Menedzsment 55 (2), 87-99, 2021
12021
Belföldi utazási kedv járványidőszakban a fiatalok körében
V Keller, E Printz-Markó
POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 17 (1-3), 64-77, 2021
12021
A marketinginnovációk szerepe a termál-és gyógyfürdők (spa) szektorában= The Role of Marketing Innovations in the Spa Sector
V Keller, E Printz-Markó
POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 16 (4-6), 285-297, 2020
12020
Eladáshelyi reklám: Lehetőség, ígéret és valóság
L Józsa, V Keller
Marketing & Menedzsment 42 (1), 53-60, 2008
12008
医疗产业中的数字化-根据匈牙利的一项实证研究评估远程医疗
V Keller, L Kiss, E Printz-Markó
POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 17 (Chines), 208-221, 2021
2021
Digitization in Healthcare: Assesment of Telemedicine Based on an Empirical Hungarian Research
V Keller, L Kis, E Printz-Markó
POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT 17 (Spec.), 265-279, 2021
2021
Élelmiszervásárlási szokások a pandémia idején a Nyugat-Dunántúli régióban
V Keller, P Huszka
Marketing & Menedzsment 55 (4), 71-82, 2021
2021
Hitek és tévhitek a növényi alapú étrendről egy online kutatás eredményei alapján
V Keller, V Bocsková
Táplálkozásmarketing 7 (2), 65-77, 2020
2020
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20