Követés
Veronika Keller
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Klaszterképzés evési magatartás alapján–Fókuszban a generációk
A Dernóczy-Polyák, V Keller
Vezetéstudomány-Budapest Management Review 48 (3), 28-38, 2017
112017
Green marketing in the digital age: A systematic literature review
S Alkhatib, P Kecskés, V Keller
Sustainability 15 (16), 12369, 2023
92023
Élelmiszer-vásárlási szokások a koronavírusjárvány második hullámában
V Keller, P Huszka
GAZDÁLKODÁS: Scientific Journal on Agricultural Economics 65 (2), 158-171, 2021
82021
The Sales Promotion Activities of Small Independent Retailers in Hungary.
L Józsa, V Keller
International Journal of Business Insights & Transformation 5 (3), 2012
82012
Étkezési stílusok Magyarországon-Az evési magatartás mérési módszerei
I Ercsey, A Dernóczy-Polyák, V Keller
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Menedzsment és …, 2015
72015
Consumer Attitude toward E-Advertising from an Intercultural Perspective.‏‎
J Keller
JÓZSEF PAP–CSABA MAKÓ| Emerging Digital Labor: Literature Review and …, 2020
62020
Másodperc avagy az online vásárlás a jövő
K Nagy, V Keller
Kautz Emlékkonferencia, 2017
62017
„Fiatalok sportolási szokásai generációs megközelítésben”
V Keller, A Dernóczy-Polyák
Kautz Konferencia 2017 „Sport–Gazdaság–Turizmus, 9, 2017
52017
Élelmiszervásárlási szokások a pandémia idején a Nyugat-Dunántúli régióban
V Keller, P Huszka
Marketing & Menedzsment 55 (4), 71-82, 2021
42021
Vizsgálat női menedzserek innovációt generáló tevékenységéről
MK Szombathelyi, V Keller
Marketing & Menedzsment 45 (4), 4-14, 2011
42011
A marketinginnovációk szerepe a termál-és gyógyfürdők (spa) szektorában= The Role of Marketing Innovations in the Spa Sector
V Keller, E Printz-Markó
Polgári Szemle: Gazdasági És Társadalmi Folyóirat 16 (4-6), 285-297, 2020
32020
Eating styles of young females in Azerbaijan
V Keller, A Dernóczy-Polyák, R Alasgarova
International Review on Public and Nonprofit Marketing 16, 43-60, 2019
32019
Segmenting Hungarian people based on healthy eating
V Keller
APSTRACT: Applied Studies in Agribusiness and Commerce 13, 65-72, 2019
32019
Evési magatartás vizsgálata a DEBQ skála alapján komplex megközelítésben, avagy az evési stílusok és a háttérváltozók közötti kapcsolat vizsgálata
A Dernóczy-Polyák, V Keller, I Ercsey
Marketing & Menedzsment 51 (3), 50-61, 2017
32017
Étkezési stílus módszertani megközelítésben: kontrollálatlan evés vagy érzelmi evés?
A Dernóczky-Polyák, V Keller
Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing 11 (1-2.), 3-8, 2016
32016
Sustainable health–emotional eating or cognitive control
V Keller, A DErNÓcZY-PoLYÁK
Tér, Gazdaság, Ember 4, 63-90, 2015
32015
Belföldi utazási kedv járványidőszakban a fiatalok körében
V Keller, E Printz-Markó
Polgári Szemle: Gazdasági és Társadalmi Folyóirat 17 (1-3), 64-77, 2021
22021
Thematic analysis of google play reviews of lifestyle apps
V Keller, I Ercsey
Human Technology 19 (1), 82-102, 2023
12023
Social media communication of the spa industry during the four waves of the COVID-19 pandemic
V Keller, E Printz-Markó
Journal of International Studies 16 (4), 2023
12023
Online marketing lehetőségek és kihívások az autószerelők piacán
A Kurucz, D Pete, V Keller
Marketing & Menedzsment 55 (2), 87-99, 2021
12021
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20