Követés
Dora Horvath
Dora Horvath
associate professor, Corvinus University of Budapest; Marketing, Media and DesignCommunication
E-mail megerősítve itt: uni-corvinus.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Alternatív kvalitatív kutatási kézikönyv
D Horváth, A Mitev
Alinea Kiadó - http://www.alinea.hu/alternativ_kvalitativ_kutatasi_kezikonyv, 2015
1642015
Marketingkommunikáció Stratégia, új média, fogyasztói részvétel
BA Horváth Dóra
Akadémiai Kiadó, 2013
33*2013
4.3 user-generated internet memes as advertising vehicles: Visual narratives as special consumer information sources and consumer tribe integrators
T Csordás, D Horváth, A Mitev, É Markos-Kujbus
Commercial communication in the digital age: information or disinformation …, 2017
312017
EMÓCIÓ-RÁCIÓ: TERVEZÉS-VEZETÉS: DESIGNKOMMUNIKÁCIÓ.
A COSOVAN, D HORVÁTH
Vezetéstudomány/Budapest Management Review 47 (3), 2016
242016
Competing by participation–a winning marketing tool
N Nyirő, T Csordás, D Horváth
CM, Communication Management Quarterly 6 (21), 111-139, 2011
242011
Coworking spaces as talent hubs: The imperative for community building in the changing context of new work
M Orel, M Mayerhoffer, J Fratricova, A Pilkova, M Starnawska, D Horvath
Review of Managerial Science 16 (5), 1503-1531, 2022
212022
Az aspirációs index hazai alkalmazásával szerzett tapasztalatok
A V. Komlósi, S Rózsa, M Bérdi, É Móricz, D Horváth
Magyar Pszichológiai Szemle 61 (2), 237-250, 2006
212006
Az aspirációs index hazai alkalmazásával szerzett tapasztalatok
A V. Komlósi, S Rózsa, M Bérdi, É Móricz, D Horváth
Magyar Pszichológiai Szemle 61 (2), 237-250, 2006
212006
Online only: Future outlooks of post-pandemic education based on student experiences of the virtual university
D Horváth, K Ásványi, A Cosovan, T Csordás, J Faludi, D Galla, Z Komár, ...
Society and Economy 44 (1), 2-21, 2022
202022
How Do Mobiles Communicate? The Role of Product Design in Product Related Consumer Responses: The Case of Mobile Telephones
D Horváth, L Sajtos
Advances in consumer research 29 (1), 237-238, 2002
202002
Médiaismeret–Reklámeszközök és reklámhordozók
D Horváth, N Nyírő, T Csordás
Budapest: Akadémiai Kiadó, 2013
152013
A posztmodern marketing rózsaszirmai
AZ Mitev, D Horváth
Vezetéstudomany / Budapest Management Review 39 (9), 4-18, 2008
152008
Marketingkommunikáció: Stratégia, új média, fogyasztói részvétel
B András, H Dóra
Budapest: Akadémiai Kiadó, Marketing szakkönyvtár, 2013
132013
The role of product design in product related consumer judgements
D Horváth
Unpublished Ph. D. Dissertation, Budapest University of Economic Sciences …, 2001
132001
Városmárka-hűség: melyek a Budapesti márkahűséget befolyásoló legfőbb tényezők?
L Namaz, D Horváth, A Cosovan, KK Tvergyák
Turizmus Bulletin 18 (4), 4-13, 2018
112018
Tanulás-munka interface. A valós idejű találkozások jelentősége a digitális oktatási környezetben
D Horváth, AR Cosovan, DD Galla, L Namaz
VEZETÉSTUDOMÁNY 49 (12), 67-77, 2018
102018
Üzletimodellinnováció. Vezetéstudomány, 49 (6), 2-12
D Horváth, P Móricz, ZR Szabó
92018
Mindenki másképp vesz részt: A közönségrészvétel, mint médiafogalom marketing-megközelítéseinek kritikus elemzése
N Nyirő, T Csordás, D Horváth
Médiakutató 13 (3), 97-116, 2012
82012
Will interfaces take over the physical workplace in higher education? A pessimistic view of the future
D Horváth, T Csordás, K Ásványi, J Faludi, A Cosovan, AE Simay, ...
Journal of Corporate Real Estate 24 (2), 108-123, 2022
72022
A designkommunikáció antropológiai megközelítése
AR Cosovan, D Horváth, Z Mitev Ariel
Replika, 233-245, 2018
72018
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20