Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 874 | 444 |
h-index | 9 | 8 |
i10-index | 9 | 8 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Kenneth C WilburProfessor of Marketing and Analytics, Rady School of Management, University of California, San DiegoE-mail megerősítve itt: ucsd.edu
- Anthony DukesProfessor and Robert E. Brooker Chair in Marketing, University of Southern CaliforniaE-mail megerősítve itt: usc.edu
- Mingyu (Max) JooAssistant Professor, University of California, RiversideE-mail megerősítve itt: ucr.edu
- Bo CowgillColumbia UniversityE-mail megerősítve itt: columbia.edu
- Shijie LuAssociate Professor of Marketing, University of Notre DameE-mail megerősítve itt: nd.edu
- Zsolt KatonaHaas School of Business, UC BerkeleyE-mail megerősítve itt: haas.berkeley.edu
- Ron BermanAssociate Professor of Marketing, The Wharton School, University of PennsylvaniaE-mail megerősítve itt: wharton.upenn.edu
- Linli XuAssociate Professor, Carlson School of Management, University of MinnesotaE-mail megerősítve itt: umn.edu
- Yanhao 'Max' WeiUniversity of Southern CaliforniaE-mail megerősítve itt: usc.edu
- Mahdi MajbouriBabson CollegeE-mail megerősítve itt: babson.edu
- John StraussProfessor of Economics, University of Southern CaliforniaE-mail megerősítve itt: usc.edu
- Shantanu DuttaProfessor of Marketing, University of Southern CaliforniaE-mail megerősítve itt: marshall.usc.edu
- Akshay RaoProfessor of Marketing, Carlson School of Management, University of MinnesotaE-mail megerősítve itt: umn.edu
Követés
Yi Zhu
Associate Professor, Carlson School of Management, University of Minnesota
E-mail megerősítve itt: umn.edu - Kezdőlap