Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 5312 | 2041 |
h-index | 26 | 23 |
i10-index | 30 | 27 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése2 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Paul H. DriessenAssociate Professor of Marketing, Radboud University NijmegenE-mail megerősítve itt: fm.ru.nl
- Edwin J. NijssenProfessor of Technology Marketing, Eindhoven University of TechnologyE-mail megerősítve itt: tue.nl
- Robert A.W. KokAssociate professor of Innovation, Institute for Management Research, Radboud UniversityE-mail megerősítve itt: fm.ru.nl
- Patrick A.M. VermeulenRadboud University Nijmegen, Institute for Management ResearchE-mail megerősítve itt: fm.ru.nl
- Oliver KollUniversity of InnsbruckE-mail megerősítve itt: uibk.ac.at
- JOS BENDERSNorwegian University of Science and Technology (NTNU) & KU Leuven (CESO)E-mail megerősítve itt: ntnu.no
- Stefan HeusinkveldAssociate Professor Radboud University NijmegenE-mail megerősítve itt: ru.nl
- Jurriaan J. NijholtRotterdam School of Management, Erasmus UniversityE-mail megerősítve itt: rsm.nl
- Ashlee HumphreysProfessor of Integrated Marketing Communications, Northwestern UniversityE-mail megerősítve itt: northwestern.edu
Követés
Bas Hillebrand
professor, Radboud University Nijmegen; professor, Nyenrode Business Universiteit
E-mail megerősítve itt: fm.ru.nl