Iskolai eredményesség a hátrányos helyzet tükrében K Széll Educatio 24 (1), 140-147, 2015 | 65 | 2015 |
Factors Determining Student Achievement K Széll Hungarian Educational Research Journal 3 (3), 2013 | 47 | 2013 |
Iskolai eredményesség és tanári attitűdök K Széll Szemerszki Marianna (szerk.): Eredményesség az oktatásban. Dimenziók és …, 2015 | 26* | 2015 |
Iskolai légkör és eredményesség: fókuszban a reziliens és a veszélyeztetett iskolák K Széll Belvedere Meridionale, 2018 | 20 | 2018 |
Cronbach-alfa: vele vagy nélküle? J T. Kárász, O Nagybányai Nagy, K Széll, S Takács Magyar Pszichológiai Szemle 77 (1), 81-98, 2022 | 19 | 2022 |
Méltányosság az oktatásban: tanulói eredmények, szülők, iskola A Fehérvári, K Széll Az OECD az oktatásról–adatok, elemzések, értelmezések. Budapest …, 2014 | 18* | 2014 |
A lemorzsolódás egyéni és kontextuális tényezői B Paksi, K Széll, É Magyar, A Fehérvári Iskolakultúra 30 (8), 62-81, 2020 | 15 | 2020 |
Oktatási helyzetkép: iskolai életutak, tervek és lehetőségek K Széll, Á Nagy Excenter Kutatóközpont, 2018 | 15 | 2018 |
Empirical Testing of a Multidimensional Model of School Dropout Risk B Paksi, K Széll, A Fehérvári Social Sciences 12 (2), 50, 2023 | 14 | 2023 |
Iskolai légkör és eredményesség K Széll Szemerszki Marianna (szerk.): Eredményesség az oktatásban: Dimenziók és …, 2016 | 12* | 2016 |
Hatásvizsgálatok alapszintű kézikönyve: Módszertani segédkönyv oktatásfejlesztők számára M Sági, K Széll Budapest: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, 2015 | 12 | 2015 |
Az oktatási eredményesség iskolai vetületei K Széll Educatio 23 (2), 336-343, 2014 | 12 | 2014 |
Szegregáció és hátránykompenzáció – pedagógusattitűdök K Széll Kudarcok és megoldások. Iskolai hátrányok, lemorzsolódás, problémakezelés, 53–72, 2015 | 11* | 2015 |
A pedagógusmunka minőségét meghatározó tényezőkről. K Széll Educatio 22 (2), 245-251, 2013 | 11 | 2013 |
A tanulói lemorzsolódás empirikus vizsgálata–elméleti és módszertani keretek A Fehérvári, É Magyar, K Széll Iskolakultúra 30 (8), 3-20, 2020 | 10* | 2020 |
Iskolai kötődés, iskolai klíma diák és pedagógus szemmel K Széll, L Szabó, A Fehérvári Iskolakultúra 30 (8), 21-40, 2020 | 9 | 2020 |
Alacsony társadalmi-gazdasági státuszú általános iskolák légköre és eredményessége. Fókuszban a reziliens és veszélyeztetett iskolák. K Széll | 9 | 2017 |
Diverzitás és inklúzió jellemzői a Pécsi Tudományegyetemen:-egy helyzetfelmérő kutatás tükrében A Varga, K Vitéz, K Széll Iskolakultúra 31 (09), 45-62, 2021 | 7 | 2021 |
Az iskolai eredményesség szervezeti meghatározottsága A Fehérvári, K Széll, B Paksi Új kutatások a neveléstudományokban. A tanulás és nevelés …, 2016 | 6 | 2016 |
Idősödő társadalom és az oktatási rendszer K Széll Statisztika Szemle 88 (3), 273-304, 2010 | 6 | 2010 |