Követés
Dr. Konczosné Prof. Dr. Szombathelyi Márta professor
Dr. Konczosné Prof. Dr. Szombathelyi Márta professor
E-mail megerősítve itt: sze.hu
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Sustainability assurance and internal auditing in emerging markets
R Jeffrey, DS Kenneth, S Marta
CORPORATE GOVERNANCE 11 (4), 475 – 488, 2011
42*2011
The concept of labour migration from the perspective of Central and Eastern Europe.
P Bite, M Konczos Szombathelyi, L Vasa
ECONOMICS AND SOCIOLOGY 13 (1), 197-216., 2020
232020
A regionális és a vállalati kultúra kölcsönhatásának vizsgálata
KS Márta
Tér és társadalom 28 (1), 84-98, 2014
182014
Employer branding concept for small- and medium-sized family firms
B Pál, KS Márta
JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDIES 13 (3), 143-160., 2021
12*2021
A hírnév és menedzselése
KS Márta
Tompos, A., Ablonczyné Mihályka, L.(szerk.) Növekedés és egyensúly.–Győr …, 2013
92013
Tehetségmenedzsment, avagy a HR felelőssége
KS Márta
Róbert Péter (szerk.) Gazdaság és morál: tiszta társadalom, tiszta gazdaság …, 2012
92012
Kommunikáló kultúrák: a tőketelepítés nyelvi és kulturális infrastruktúrája, avagy a kultúraközi kommunikáció néhány aspektusa
KS Márta
L'Harmattan, 2008
92008
A hírnév értéke, a reputáció mérhetősége
M Konczosné Szombathelyi
Király É.(szerk.): Kiterjesztett marketing. BGF, Budapest, 504-516, 2013
72013
Nemzetközi tendenciák a Pr-ban
M Konczosné Szombathelyi
Józsa L, 2012
72012
Vizsgálat női menedzserek innovációt generáló tevékenységéről
M Konczos Szombathelyi, V Keller
MARKETING&MENEDZSMENT 2011 (4), 4-14., 2011
6*2011
Kommunikációs ismeretek
KS Márta
6*2007
A vállalati kommunikációmenedzsment kutatása – nemzetközi és hazai perspektívából
Á Borgulya, M Konczos Szombathelyi
VEZETÉSTUDOMÁNY / BUDAPEST MANAGEMENT REVIEW 2019 (12), 161-172., 2019
5*2019
A vállalati és a regionális kultúra kölcsönhatásának vizsgálata az AUDI Hungaria Zrt. és Győr példáján.
M Konczos Szombathelyi
TÉR-GAZDASÁG-EMBER 6 (1), 113-142., 2018
52018
Munkahelyek, irodák, generációk és nemek: Hogyan alkalmazkodik a munkahelyek építészete a generációs és nemi elvárásokhoz?
M Konczos Szombathelyi
TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, ISSN 2062-7084 7 …, 2017
5*2017
Tehetség- és motivációs modell kidolgozásának kérdései a Tudományos és Művészeti Diákkör kapcsán
KS Márta
In: Mészáros Attila (szerk.): A felsőoktatás tudományos módszertani és …, 2014
52014
Globális világ, nyelvi és kulturális hatások
SM Konczos
TÉR ÉS TÁRSADALOM 2003 (1), 117-129., 2003
5*2003
Város és nagyvállalat együttműködése hírnevük alakításában: Győr és az Audi Hungaria Zrt.
J Petra, KS Márta
Tér és Társadalom 32 (1), 97-112, 2018
42018
Családi vállalatok: regionális beágyazódás és nemzetköziesedés
KS Márta, R Adrienn, AM Lívia, R Szabolcs, B Pál, P Csilla
Prosperitas 5 (3), 77-127, 2018
42018
Athlete and Successful Career in the Competence Matrix
B Faragó, P Béki, M Konczos Szombathelyi
In: Karlovitz János Tibor (szerk.) Some Recent Research from Economics and …, 2018
42018
Digital age: Information and communication technologies, tools and trends for communication management
MK Szombathelyi, P Waldbuesser, R Tench
2015 6th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2015
42015
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20