Követés
Dr. Konczosné Prof. Dr. Szombathelyi Márta
Dr. Konczosné Prof. Dr. Szombathelyi Márta
E-mail megerősítve itt: sze.hu - Kezdőlap
Cím
Hivatkozott rá
Hivatkozott rá
Év
Sustainability assurance and internal auditing in emerging markets
R Jeffrey, DS Kenneth, S Marta
CORPORATE GOVERNANCE 11 (4), 475 – 488, 2011
56*2011
The concept of labour migration from the perspective of Central and Eastern Europe.
P Bite, M Konczos Szombathelyi, L Vasa
ECONOMICS AND SOCIOLOGY 13 (1), 197-216., 2020
412020
Employer branding concept for small- and medium-sized family firms
B Pál, KS Márta
JOURNAL OF INTERNATIONAL STUDIES 13 (3), 143-160., 2021
29*2021
A regionális és a vállalati kultúra kölcsönhatásának vizsgálata
KS Márta
Tér és Társadalom 28 (1), 84-98., 2014
192014
Digital age: Information and communication technologies, tools and trends for communication management
MK Szombathelyi, P Waldbuesser, R Tench
2015 6th IEEE International Conference on Cognitive Infocommunications …, 2015
132015
A hírnév és menedzselése
KS Márta
Tompos, A., Ablonczyné Mihályka, L.(szerk.) Növekedés és egyensúly.–Győr …, 2013
112013
Kommunikáló kultúrák: a tőketelepítés nyelvi és kulturális infrastruktúrája, avagy a kultúraközi kommunikáció néhány aspektusa
KS Márta
L'Harmattan, 2008
92008
A vállalati kommunikációmenedzsment kutatása – nemzetközi és hazai perspektívából
Á Borgulya, M Konczos Szombathelyi
VEZETÉSTUDOMÁNY / BUDAPEST MANAGEMENT REVIEW 2019 (12), 161-172., 2019
8*2019
A hírnév értéke, a reputáció mérhetősége
M Konczosné Szombathelyi
Király É.(szerk.) Kiterjesztett marketing. MOK Konferenciakötet. Budapest …, 2013
82013
The Concept of Labour Migration from the Perspective of Central and Eastern Europe. Economics and Sociology 13 (1), 197-216
P Bite, M Konczosné-Szombathelyi, L Vasa
72020
Munkahelyek, irodák, generációk és nemek: Hogyan alkalmazkodik a munkahelyek építészete a generációs és nemi elvárásokhoz?
M Konczos Szombathelyi
TÁRSADALMI NEMEK TUDOMÁNYA INTERDISZCIPLINÁRIS E-FOLYÓIRAT, ISSN 2062-7084 7 …, 2017
7*2017
Nemzetközi tendenciák a PR-ban
M Konczosné Szombathelyi
Józsa L, 2012
72012
Student burnout in higher education: from lockdowns to classrooms
KM Jackson, M Konczosné Szombathelyi
Education Sciences 12 (12), 842, 2022
62022
Factors effecting female startuppers in Hungary. Economics & Sociology, 14 (4), 186-203
PK Kézai, MK Szombathelyi
62021
A világ sportpiacának dinamikusan fejlődő területei a 21. század világgazdasági és világpolitikai folyamataiban
B Faragó, MK Szombathelyi, P Béky
Multidiszciplináris kihívások, sokszínű válaszok-Gazdálkodás-és …, 2018
62018
Családi vállalatok: regionális beágyazódás és nemzetköziesedés
KS Márta, R Adrienn, AM Lívia, R Szabolcs, B Pál, P Csilla
Prosperitas 5 (3), 77-127, 2018
62018
Tehetség- és motivációs modell kidolgozásának kérdései a Tudományos és Művészeti Diákkör kapcsán
KS Márta
In: Mészáros Attila (szerk.): A felsőoktatás tudományos módszertani és …, 2014
62014
Reciprocal effects between regions and organizations. A study of European regional cultures and corporate embeddedness.
M Konczosné Szombathelyi
TÉR–GAZDASÁG–EMBER 1 (3), 42-53., 2013
6*2013
Globális világ, nyelvi és kulturális hatások
SM Konczos
TÉR ÉS TÁRSADALOM 2003 (1), 117-129., 2003
6*2003
A vállalati és a regionális kultúra kölcsönhatásának vizsgálata az AUDI Hungaria Zrt. és Győr példáján.
M Konczos Szombathelyi
TÉR-GAZDASÁG-EMBER 6 (1), 113-142., 2018
52018
A rendszer jelenleg nem tudja elvégezni a műveletet. Próbálkozzon újra később.
Cikkek 1–20