Saját profil készítése
Hivatkozott rá
Összes | 2019 óta | |
---|---|---|
Hivatkozások | 3685 | 2509 |
h-index | 20 | 20 |
i10-index | 24 | 23 |
Nyilvános hozzáférés
Összes megtekintése10 cikk
0 cikk
elérhető
nem érhető el
Finanszírozási megbízások alapján
Társszerzők
- Kenneth GillinghamProfessor of Economics, Yale UniversityE-mail megerősítve itt: yale.edu
- Alan SorensenProfessor of Economics, University of WisconsinE-mail megerősítve itt: ssc.wisc.edu
- Vinod VenkatramanFox School of Business, Temple UniversityE-mail megerősítve itt: temple.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityE-mail megerősítve itt: stern.nyu.edu
- Paul A. PavlouCullen Distinguished Chair Professor & Dean, C. T. Bauer College of Business, University of HoustonE-mail megerősítve itt: bauer.uh.edu
- Masakazu IshiharaAssociate Professor of Marketing, NYU SternE-mail megerősítve itt: stern.nyu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolE-mail megerősítve itt: anderson.ucla.edu
- Khoi D. VoDIRT Research TechnologiesE-mail megerősítve itt: wearedirt.com
- Wesley R. HartmannGraduate School of Business, Stanford UniversityE-mail megerősítve itt: stanford.edu